Το μεγάλο project των επεκτάσεων της Αττικής οδού που είχε αναφορά στους κορυφαίους ντόπιους εργολάβους της τάξεως του 1,6 δις ευρώ που είχε προκηρύξει ο Σουφλιάς, 2 ημέρες πριν τις εκλογές, φαίνεται οτι προς το παρόν παγώνει.
Το Υπουργείο Υποδομών επανεξετάζει όρους, μελέτες και χάραξη νέου διαγωνισμού.
Οι μεγάλοι εγχώριου όμιλοι, ΕΛΛΑΚΤΩΡ, J&P ΑΒΑΞ, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, κλπ. που περίμεναν οτι οι "επεκτάσεις" του Σουφλιά θα έπεφταν στην τσέπη τους, είναι υποχρεωμένοι τώρα να επαναδιαπραγματευτούν τους νέους όρους του διαγωνισμού.
Είμαστε περίεργοι να δούμε τι θα γίνει, αφού οι εργολάβοι είναι συγχρόνως και ιδιοκτήτες ΜΜΕ, και έχουν την δυνατότητα μέσω της διαμόρφωσης της κοινής γνώμης, να επηρεάζουν τις τελικές αποφάσεις των κυβερνήσεων.
΄Αλλο θέλω και άλλο μπορώ..
Το Υπουργείο Υποδομών επανεξετάζει όρους, μελέτες και χάραξη νέου διαγωνισμού.
Οι μεγάλοι εγχώριου όμιλοι, ΕΛΛΑΚΤΩΡ, J&P ΑΒΑΞ, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, κλπ. που περίμεναν οτι οι "επεκτάσεις" του Σουφλιά θα έπεφταν στην τσέπη τους, είναι υποχρεωμένοι τώρα να επαναδιαπραγματευτούν τους νέους όρους του διαγωνισμού.
Είμαστε περίεργοι να δούμε τι θα γίνει, αφού οι εργολάβοι είναι συγχρόνως και ιδιοκτήτες ΜΜΕ, και έχουν την δυνατότητα μέσω της διαμόρφωσης της κοινής γνώμης, να επηρεάζουν τις τελικές αποφάσεις των κυβερνήσεων.
΄Αλλο θέλω και άλλο μπορώ..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου