Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

"ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΕΞΟΝΤΩΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ", ΑΠΕΦΑΝΘΗ Ο...ΜΕΓΑΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ.!!!

"ΔΕΧΟΜΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΧΟΝΤΡΟΣ και ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ...ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ"...
 
Και τι δεν είπε ο "Αρχολίπαρος" Αντ/δρος της Κυβέρνησης του Μνημονίου Θ.Πάγκαλος, μιλώντας στους “Νέους Φακέλους” της τηλεόρασης του ΣΚΑΙ.
Μεταξύ των άλλων... τερπνών, κατήγγειλε απόπειρα εξόντωσης της προσωπικότητάς του από συγκεκριμένα έντυπα της ΝΔ και σημείωσε:
«Γίνεται συστηματική καμπάνια υπό την αιγίδα του Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος έφτασε στο σημείο να κάνει βασικό σύμβουλό του (Μιχεκάκης), τον πρωταγωνιστή της καμπάνιας του...
Έχω φτάσει στο σημείο να δέχομαι επίθεση γιατί είμαι υπέρβαρος και αυτό είναι φασιστικό.!!!…
Σέ άλλο σημείο της συνεντευξής είπε:
«Έβαλα την κόρη μου στο πολιτικό μου γραφείο, όπως είχε το δικαίωμα.
Πού είναι η εκτροπή;».
Η μεγάλη "εκτροπή" κ.Αντ/δρε με την κόρη σας είναι ότι εσείς αποφασίσατε να έχει αποκλειστικά το... δικαίωμα να διορισθεί στο γραφείο σας.!!!
Ένα..."δικαίωμα" το οποίον ετσιθελικά αφαιρείται από τους υπόλοιπους πολίτες, τους οποίους χαρακτηρίζεται κοπρίτες...
Τώρα όσον αφορά τά υπόλοιπα κ.Αντ/δρε...
Οι αρχαίοι Έλληνες έλεγαν:
"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"
Οι σημερινοί λένε:
"Κόψε...μάπα να βγάλεις συμπέρασμα.".!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου