Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

«ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΚΑΝΑ ΒΙΖΙΤΕΣ, ΑΝ ΑΥΤΟ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ»...!!!

Η Sexy Σάσα ΔΕΝ “ΑΜΑΡΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ” αλλά ΓΙΑ ΤΗΝ… ΜΑΜΑ ΤΗΣ...!

Πολύ...αποκαλυπτική και όπως πάντα ειλικρινής η sexy Σάσα Μπάστα, που φωτογραφίζεται με τα απολύτως απαραίτητα γιά το περιοδικό «Nitro».
Δηλώνει:
«Μακάρι να έκανα βίζιτες, αν αυτό βοηθούσε με κάποιο τρόπο τη μαμά μου.
Όμως ούτε έκανα, ούτε θα κάνω!».
Έτσι δίνει αποστομωτική απάντηση, σε όλους εκείνους που τη θέλουν να κάνει βίζιτες, διάφορες άλλες καταχρήσεις και να προβάλλει έντονα το σέξι προφίλ της.
Θα έκανε βίζιτες το κοριτσι μόνο γιά ιερό σκοπό...
Όπως π.χ. να βοηθήσει την μαμά της, πού πρόσφατα πέρασε μία περιπέτεια υγείας.
Άλλες αμαρτάνουν για τα παιδιά τους, η Σάσα μόνο για... την μαμά της.!
Μπορεί να μη έχει βέβαια παιδιά ή άν έχει π,χ, κορίτσι, μάλλον θα το έχει από τώρα..."εξασφαλισμένο".!!!
«Δεν έχω μετανιώσει για το σέξι προφίλ μου.
Έτσι είναι ο τρόπος μου, έτσι θα αγγίξω κάποιον, έτσι είναι ο χαρακτήρας μου.», προσθέτει η Σάσα.
Πάντως είναι ειλικρινής...
Μακάρι και ο...Πεταλωτής να ήταν έτσι.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου