Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΙΑΠΗΣ: «ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ και ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ».!

«ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ και ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΜΗΝΥΣΕΙΣ»…

Οργισμένη διάψευση εξέδωσε ο π. Υπουργός Μιχάλης Λιάπης, για δημοσιεύματα και φήμες πού τον έφεραν ότι το ΣΔΟΕ, βρήκε να έχει σε λογαριασμό 178.000.000 ευρώ!
Μάλιστα δε ο…«αποκαλυπτικός» και με «παρελθόν» Σπύρος Καρατζαφέρης--αδελφός του προέδρου Γιώργου του ΛΑΟΣ—τον κατονόμασε σε νυκτερινή εκπομπή του, στο κανάλι ΚΟΝΤΡΑ.
Συγκεκριμένα, ο Μ. Λιάπης αναφέρει:
«Ορισμένα δημοσιεύματα και συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι έχουν ξεπεράσει πιά τα όρια της αθλιότητας. Τερατολογούν!
Και εμπλέκουν το όνομά μου διακινώντας λάσπη, για να εξυπηρετήσουν προφανείς σκοπιμότητες.
Με υποχρεώνουν έτσι να καταθέσω αγωγές.
Αλλά και μηνύσεις, όταν μάλιστα είναι γνωστό ότι όλοι οι λογαριασμοί μου έχουν ανοιχθεί και είναι στην διάθεση της Βουλής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου