ΗΘΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΔΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΚΕΔΕΣ
Η παθητική υπακοή και η λατρεία προς τον αρχηγό είναι «ήθη» βγαλμένα μέσα από τα φασιστικά ιδεολογήματα του ολοκληρωτισμού. Είναι «ήθη» που κατασκευάζουν δούλους και λακέδες…
Στις «ακροδεξιές», κομματικές καρικατούρες αυτή η «ηθική» παίρνει τη μορφή της κακόγουστης γελοιογραφίας. Ακριβώς γιατί τα κόμματα αυτά είναι κόμματα «πρόσωπα», δίχως καμία οργανική σύνδεση με τη λαϊκή, υστερική απελπισία, η οποία αποτελεί και το κοινωνικό βάθρο ενός αυθεντικού φασιστικού κόμματος.
Αυτό το «κοινωνικό υλικό» της απελπισμένης υστερίας το οργανώνουν οι πλανητικοί μηχανισμού της Νέας Τάξης σήμερα, με τα «αριστερά» γρανάζια, τα «τάγματα εφόδου» και τις «ακροδεξιές» καρικατούρες τις οποίες προβάλλουν αφηνιασμένα, αλλά και τις ανεμίζουν σαν «σκιάχτρα».
ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΚΟ "ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ" ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΙΣΜΟ
Ο Καρατζαφέρης είναι μια τέτοια «ακροδεξιά» καρικατούρα, το αναγκαίο αναλώσιμο «γραναζάκι» για την πιο αποτελεσματική λειτουργία της καθεστωτικής απάτης και των προβοκατόρικων παρακρατικών προβοκατσιών.
Σαν καρικατούρα, συνεπώς, αποτυπώνει όλο το γελοιογραφικό «φασιστικό» αμοραλισμό και τυχοδιωκτισμό, όλα τα «ήθη» του υμνολογικού λιβανίσματος στον «αρχηγό». Εδώ ο «αρχηγός» δεν αποφασίζει και διατάσει μόνο, αλλά είναι αυτός, ο μοναδικός το κόμμα!!! Γι’ αυτό μέσα σε αυτό το τυχοδιωκτικό συνονθύλευμα δεν μπορεί να επιβιώσουν παρά μόνο οι ταλαντούχοι καιροσκόποι, οι μεγάλοι και επιτήδειοι γλείφτες (αυτοί που έχουν ανάγει το γλείψιμο σε «επιστήμη» και «αρετή»), οι αποτυχημένοι πολιτικάντηδες, όλος αυτός ο κόπρος των τυχοδιωκτών που «ξεράστηκε» από τα καθεστωτικά κόμματα και αναζητά με αρρωστημένο πάθος μια θέση στο κοινοβούλιο και στο καθεστωτικό οικοδόμημα. Είναι να γελάς και να αηδιάζεις ταυτόχρονα όταν βλέπεις ότι οι «επιτήδειοι» αυτοί αμοραλιστές χωρίς όρια, επιχειρούν, με απύθμενο θράσος, να «τεκμηριώσουν» και «θεωρητικά» τον αχαλίνωτο καιροσκοπισμό τους.
ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ
Μια τέτοια φιγούρα είναι ο Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος. Προβάλλει, ο άμοιρος, τον Καρατζαφέρη, ως μια «νέα πολιτική στρατηγική». Ποια είναι; «Η πολιτική επανανομιμοποίηση της Εθνικής Ιδεολογίας». Τόσο θεωρητικά, ιστορικά και πολιτικά άσχετος είναι που μιλάει για «εθνική ιδεολογία», που ταυτίζει τον «πατριωτισμό» με την «εθνική ιδεολογία», που τον ανάγει σε ΙΔΕΛΟΓΙΑ!!! Και επιχειρεί να εμπορευτεί και το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου. Μόνο που ο Ανδρέας που εμπορεύεται τόσο ασύστολα δεν είχε ανακηρύξει τον «πατριωτισμό» σε ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ. Η ιδεολογία του ήταν ο σοσιαλισμός, ανεξάρτητα πώς τον «πλάσαρε».
Και το ΕΑΜ που ήταν «εθνικό» δεν είχε το «εθνικό» ως ιδεολογία. Αυτοί που ύψωσαν το «εθνικό» και το «πατριωτικό» σε ιδεολογία ήταν οι πατριδοκάπηλοι και ο «εθνικός καπιταλισμός». Αυτά τα αλφαβητικά ζητήματα (τα έχουμε αναλύσει διεξοδικά), φαίνεται να τα αγνοεί ο πάλαι ποτέ «σοσιαλιστής», κ. Χρυσανθακόπουλος.
Δεν τα αγνοεί. Απλώς θέλει να κατασκευάσει μια «θεωρητική φόρμουλα» για να γλείψει τον «ηγεμόνα». Και φυσικά αντιγράφει τα ιδεολογήματα της παραδοσιακής δεξιάς και ακροδεξιάς, δηλαδή τα παρωχημένα κλισέ του «εθνικού» ελληνικού κεφαλαίου. Δεν λέει απολύτως τίποτα καινούργιο, αυτός ο «νέος θεωρητικός» της «ακροδεξιάς» καρικατούρας. Όλα αυτά περί «εθνικής ιδεολογίας» και «πατριωτισμού» έχουν ανασυρθεί από το ιδεολογικό οπλοστάσιο των εθνικών ιμπεριαλισμών και των ποικίλων δικτατόρων. Φυσικά για την ουσία ούτε λέξη. Ποιος είναι αυτός «Ο Πατριωτικός Παρεμβατισμός του ΛΑ.Ο.Σ» που «προωθεί μια Νέα Εθνική Στρατηγική»; Είναι στρατηγική η πατρίδα; Ποια πατρίδα; Την καπιταλιστική «πατρίδα», αυτή του κεφαλαίου και του κράτους του; Αυτή η «πατρίδα» οδήγησε στο σημερινό εφιάλτη και όχι γιατί δεν υπήρχαν Καρατζαφέρηδες. Και ο Ανδρέας που έλεγε η «Ελλάδα στους Έλληνες», κυρίαρχος λαϊκά ήταν. Γιατί η Ελλάδα απομακρύνθηκε από τους Έλληνες; Πώς μπορεί να υπάρξει, σήμερα «έθνος» και «πατρίδα», όταν τα πάντα είναι υποταγμένα στην πλανητική, ιμπεριαλιστική «πατρίδα»; Μπορεί να υπάρξει ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ καπιταλιστικό εθνικό κράτος και πώς; Δεν θα ασχοληθούμε με όλες αυτές τις μπούρδες των ποικίλων λαμογιών. Τα έχουμε αναλύσει διεξοδικά και προκαλούμε οποιονδήποτε να μας αντικρούσει με επιστημονικά επιχειρήματα και όχι με δημαγωγικές πατριδοκαπηλείες και γαυγίσματα. Φυσικά ο Χρυσανθακόπουλος τα λέει όλα αυτά τα αυθαίρετα «θεωρητικά» λιβανιστήρια για να καταλήξει στην «ουσία» του: «Ο Γ Καρατζαφέρης άνοιξε τα ψηφοδέλτια του κινήματός του με στόχο την εκλογή υπερδιπλάσιου αριθμού βουλευτών σε όλη την χώρα. Θέλει πράγματι ο κινηματικός χαρακτήρας του ΛΑ.Ο.Σ να επιτευχθεί με αμφίπλευρη διεύρυνση πέρα από τον κλασσικό διαχωρισμό Δεξιά-Αριστερά!! Γι αυτό το σύνθημα «Όλους εμάς ενώνει η Ελλάς» είναι η επισφράγιση της σταθερής πλεύσης του ΛΑ.Ο.Σ. Αν καταλάβατε «ο κύβος ερίφθη»!!» Καταλάβατε; Ο καυγάς είναι για το πάπλωμα: Τα ψηφοδέλτια πέρα από ιδεολογικούς και πολιτικούς δαιχωρισμούς. Βρε Φουκογιάμα είσαι πολύ πιο πίσω από τον Χρυσανθακόπουλο. Αυτός καταργεί και την ιδεολογία και την ιστορική διαμόρφωση (ιστορία) και τους πολιτικούς διαχωρισμούς.
"ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ "ΛΑΜΟΓΙΕΣ
"ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ "ΛΑΜΟΓΙΕΣ
Πράγματι ο κύβος ερίφθη για κάθε πολιτικάντη και καιροσκόπο που δεν έχει ελπίδες στα μεγάλα κόμματα να σπεύσει ταχέως και να συνωστιστεί στον Καρατζαφέρη αναζητώντας καλύτερη τύχη για μια θεσούλα στη Βουλή. Τον δικό του αβυσσαλέο καιροσκοπισμό και αμοραλισμό ανάγει σε «αρετή» ο Χρυσανθακόπουλος, με κάποιες «θεωρητικές λαμογιές» περί «εθνικής ιδεολογίας». Ο άνθρωπος που μέχρι το παραπέντε εκλιπαρούσε το Γιώργο Παπανδρέου να τον βάλει στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ και αμέσως μετά την απόρριψη έτρεξε στον Καρατζαφέρη, μας παραδίδει μαθήματα πολιτικού ήθους και Πασοκικού «πατριωτισμού». Θα ήταν πολιτικά έντιμος αν έλεγε τα πράγματα με το όνομά τους: «Λαμόγια, τυχοδιώκτες και αποτυχημένοι όλων των κομμάτων ΕΝΩΘΕΙΤΕ, χέρι-χέρι με τον Καρατζαφέρη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου