Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ «ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ» «ΠΥΡΗΝΕΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ» ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ... ΑΛΕΞΗ, ΝΙΚΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ...!!

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ «ΓΙΑΦΚΕΣ» ΣΕ ΚΑΛΛΙΘΕΑ και ΒΟΛΟ...!!!

Στο μεταξύ, τα αποτυπώματα του Νίκου Ρωμανού, του 20χρονου φίλου του Αλέξη Γρηγορόπουλου το 2008, βρέθηκαν σε δύο διαμερίσματα--«γιάφκες»  σε Καλλιθέα και Βόλο, κάτι που σημαίνει ότι ο Ρωμανός θα έχει και κατηγορίες για συμμετοχή στη τρομοκρατική οργάνωση   «Συνομωσία των Πυρήνων της Φωτιάς».
Ο ίδιος δηλώνει:
*********
«Τα κίνητρά μου ήταν πολιτικά. Θεωρώ τον εαυτό μου αιχμάλωτο πολέμου. 
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου θύμα. 
Δεν θα υποβάλλω μήνυση στους αστυνομικούς που με χτύπησαν. 
Επιθυμώ η κακοποίησή μου να ευαισθητοποιήσει τις συνειδήσεις των πολιτών. 
Αποδέχομαι την ληστεία και τίποτε άλλο. 
Θα ακολουθήσει πολιτική μου δήλωση, γιατί μόνο εγώ εκφράζω τον εαυτό μου και κανένας άλλος».
*********
Εν τω μεταξύ και γιά να μη ξεχνιώμαστε ο Ρωμανός είναι εγγονός του Θανάση Νάσιουτζικ
*********
Η οικογένεια Νάσιουτζικ έχει πολλές φορές απασχολήσει τα φώτα της δημοσιότητας. 
*********
Ένα φονικό που συγκλόνισε το πανελλήνιο το 1984, για το οποίο κατηγορήθηκε ο Θανάσης Νάσιουτζικ, μία κόρη, η Παυλίνα, που γίνεται διάσημη συγγραφέας, και τώρα ένα νέο παιδί, μόλις 20 ετών, ο Νικόλαος Ρωμανός (γιος της Παυλίνας Νάσιουτζικ, εγγονός του Θανάση) που κατηγορείται για συμμετοχή στην οργάνωση Πυρήνες της Φωτιάς.
*********
 Ο Αθανάσιος Νάσιουτζικ κρίθηκε ένοχος για μία αποτρόπαια δολοφονία: αυτή του λογοτέχνη Θ. Διαμαντόπουλου, ο οποίος βρέθηκε νεκρός με... 97 χτυπήματα από σφυρί στο κεφάλι.!!! 
*********
Η δολοφονία έμεινε γνωστή και ως «Εγκλημα στο Κολωνάκι».
*********
Ο Νάσιουτζικ από πλούσιος αστός του Ψυχικού βρίσκεται κατηγορούμενος για ένα ειδεχθές έγκλημα. 
*********
Γνωστός για τις κομουνιστικές του απόψεις  διανοούμενος της εποχής και συγγραφέας, είδε τη ζωή του να καταρρέει από τη μία στιγμή στην άλλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου