ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ «ΚΕΦΑΛΙ»...ΨΗΛΑ...!!!
Ε, μα πιά...
Μας ζαλίσανε με μνημόνια--περικοπές--χαράτσια...!!!
Δεν θα ξεχάσουμε και την άλλη όψη της ζωής και της υπαρξής μας..
Σαββατοκύριακο έρχεται ας απολαύσουμε νόστιμα και λαχταριστά κοριτσούδια που... «περιμένουν» στις ακτές...!!!
Αλήθεια... «περιμένουν» και φεύγουν απογοητευμένες γιατί δεν υπάρχει η δέουσα «ανταπόκριση» από τον αντρικό πληθυσμό,
κυρίως τούς νέους, πού φαίνεται να έχουν παραδοθεί άνευ όρων στην οικονομική κρίση και τις... «επιπτώσεις» της...!!!
Μη το βάζετε κάτω...
Σηκώστε το «κεφάλι» ΨΗΛΑ, η ζωή είναι εδώ και σας... περιμένει...!!!
Θα αλλάξει αμέσως η διαθεσή σας...
Σφάζονται στην ποδιά του Σαμαρά για να μπουν στο νέο κόμμα – Πανζουρλισμός
στην Πελοπόννησο
-
*Μπορεί ο Αντώνης Σαμαράς να μην έχει ανακοινώσει ούτε κόμμα, ούτε όνομα,
ούτε έμβλημα, ωστόσο στην Αργολίδα κάποιοι συμπεριφέρονται σαν να έχει ήδη
στη...
Πριν από 1 ώρα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου