ΜΕΙΩΣΑΝ ΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΟ ΜΙΣΟ...!!!
Πράγματι μείωσαν τα έξοδα της Βουλής κατα 22% και κατά 22 εκατ. ευρω σε σχέση με πέρισυ.
Πράγματι ο μισθός ή (αποζημίωση) των Βουλευτών μειώθηκε κατα το ήμισυ σε σχέση με το 2009.
Δεν καταργήθηκε βέβαια,
η πληρωμή για την συμμετοχή Βουλευτών στις Επιτροπές, όμως την μείωσαν κατα 30% και απο 155 ευρω θα παίρνουν 105.
-- *********--
Όμως:
-- *********--
* Προβλέπεται αύξηση του αριθμού των υπαλλήλων της Βουλής.
-- *********--
* Αύξηση για το πετρέλαιο θέρμανσης της... Βουλής...!!!
(Γιατί πέρυσι κρύωναν;;;)
-- *********--
* Δίνονται παραπάνω λεφτά για μισθούς συνεργατών, υπερωρίες υπαλλήλων πού εργάζονται στούς Βουλευτές ως και επιδόματα οργάνωσης γραφείου και μετακινήσεων...!!!
-- *********--
(Ευτυχώς τουλάχιστον πού δεν εξελέγησαν αυτή τη φορά κάτι λαμόγια Βουλευτές, πού «τσέπωναν» συστηματικά μισθούς και υπερωρίες των υπαλλήλων τους)...!!!
Συνεδριάζει την Δευτέρα το Περιφερειακό Συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας -
Θράκης
-
[image: Συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο Αν. Μακεδονίας - Θράκης]
Την *Δευτέρα 29 Ιουνίου 2026* και ώρα *20:00*, στην αίθουσα συνεδριάσεων
«Γεώργιος Πα...
Πριν από 7 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου