Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

Η ΧΙΛΑΡΙ ΖΗΛΕΥΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΤΟΝ ΜΠΙΛ...



"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΥΠ.ΕΞ., ΕΓΩ..ΕΙΜΑΙ!!

Με έκρηξη οργής και ύφος βλοσυρό απάντησε η ΥΠ.ΕΞ. των Η.Π.Α. σε ερώτηση Κογκολέζου φοιτητή
ο οποίος την ερώτησε γιά τις απόψεις τού συζύγου της , γιά θέματα εξωτερικής πολιτικής:
"Δεν είναι ο συζυγός μου Υπουργός Εξωτερικών, Εγώ Είμαι!"
Βέβαια ο Μπίλ παρά το γεγονός ότι έχει κάνει εγχείρηση καρδιάς , παραμένει γοητευτικός ως άνδρας
και πάντα τα φώτα της δημοσιότητος είναι στραμένα επάνω του.
Πρόσφατα δε, έκλεψε τη παράσταση σε διεθνές επίπεδο, από την Αφρικανική περιοδεία της συζύγου του,
όταν κατάφερε να επιτύχει σε μυστική αποστολή του την απελευθέρωση δύο Αμερικανίδων δημοσιογράφων,
πού εκρατούντο στις φυλακές της Β.Κορέας.
Δέν μπορεί προφανώς η Χίλαρι ακόμη να ξεπεράσει τις απιστίες του Μπίλ με τα οργιώδ
η πάρτυ που οργάνωνε
ο "δικός" μας Τζωρτζ Στεφανόπουλος στο Λ.Οίκο με τις σταρλετίτσες του Χόλυγουντ, ούτε επίσης να ξεπεράσει
ότι ο Μπίλ "έπαιρνε" όποια εύρισκε μπροστά του, ακόμη και στούς διαδρόμους του Λ.Οίκου με αποκορύφωμα την
Λεβίνσκι....
Την απαξία που εισέπραξε ως γυναίκα, του την επιστρέφει τώρα ως..Υπουργός!
Η αλήθεια είναι ότι ο Μπίλ παραμένει "σταρ" και γόης, εν αντιθέσει με την Χίλαρι που παρουσιάζει εικόνα
"μπουρεκλιασμένης κασόμπρας"..
Πάντως πολιτικοί αναλυτές εκτιμούν , ότι άν το Αμερικανικό Σύνταγμα δεν απαγόρευε την επανεκλογή Πρέδρου
γιά τρίτη φορά , ο Μπίλ , χάρις στα επικοινωνιακά του προσόντα και την εν γένει εμφανισή του, θα ήταν ακόμα
Πρόεδρος των Η.Π.Α.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου