Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

"ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ..."ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ" ΟΠΩΣ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ...!

"ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΠΡΑΞΩ ΣΕ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ";;;
 
Γιά μία ακόμη φορά μετα την συνεντευξή του στην Real news ο Αντώνης Σαμαράς, ξεκαθάρισε ότι δεν συμμετέχει σε Οικουμενική Κυβέρνηση.
Στην Real news είπε:

" Η συγκόλληση τόσο αντίθετων πολιτικών, δεν είναι ενότητα, είναι αναζήτηση ενόχων πρίν από το...Ναυάγιο".!
Στη χθεσινή συνέντευξη το επανέλαβε, άν και ο Πρετεντέρης στην ερωτησή του έδωσε και... "συναισθηματικό" χαρακτήρα...
Παραθέτουμε αυτούσια το απόσπασμα:
Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ:
Η Ν. Δ., ο Αντώνης Σαμαράς θα μπορούσε να συμπράξει κυβερνητικά σ’ αυτή την ιστορία;
Δηλαδή αν σας φωνάξει ο Παπανδρέου μετά τις εκλογές και σας πει «Αντώνη δεν βγαίνουμε, βάλε πλάτη» θα πάτε;
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ:
Το «βάλε πλάτη» πρέπει να εξηγηθεί.
Τι θα πει «βάλε πλάτη»;
Εγώ το ξέρω ότι αυτό ακούγεται ευχάριστα αλλά το θέμα δεν είναι να μοιράσουμε Υπουργεία, το θέμα είναι να αλλάξουμε πολιτική και εμένα αυτό είναι το οποίο με νοιάζει πώς θα βγούμε μια ώρα αρχύτερα από το μνημόνιο και το ζήτημα είναι πού θα συμπράξουμε;
Γιατί εγώ δεν μπορώ να πω ότι είμαι νεοφιλελεύθερος σοσιαλιστής που είναι σήμερα... ο κ. Παπανδρέου.!
Δεν έχω τη δυνατότητα να οδηγήσω τη χώρα σε μια πολιτική, την οποία εγώ δεν πιστεύω και επομένως πώς θα συμπράξω;

Με αυτή την πολιτική θεωρώ ότι δεν είναι σοβαρό καν να το συζητάμε....
Σημειώνουμε ότι η Οικουμενική Κυβέρνηση είναι ένα έσχατο σχέδιο σωτηρίας της Κυβέρνησης του GIORGO, από ντόπιους και ξένους παράγοντες-εραστες του Δ.Ν.Τ., προκειμένου να παραμείνει όσο το δυνατόν περισσότερο ο GIORGO στην εξουσία με την συμμετοχή των "Εξαπτέρυγων" της " Κυβέρνησης του Μνημονίου", Καρατζαφέρη--Ντόρας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου