Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Η ΝΤΟΡΑ ΘΑ "ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ" ΤΟ...ΦΘΑΡΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.!!!

"ΓΛΩΣΣΑ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑ ΤΑ ΑΛΗΘΗ ΛΕΓΕΙ"...
 
Τό είπε η.., "κεχαριτωμένη".!
Σήμερα στο ΒΗΜΑ, διαβάζουμε ότι η Ντόρα σε κουβέντα της με δημοσιογράφους σχετικά με το υπό αναγγελία κόμμα της είπε ότι «υπάρχει μεγάλη κρίση αντιπροσώπευσης» και ότι ο νέος πολιτικός σχηματισμός... «έρχεται να “αξιοποιήσει” το φθαρμένο πολιτικό σύστημα».!
Δεν έχουμε κανένα λόγο να διαφωνήσουμε μαζί της.!
Άλλωστε ποτέ δεν ισχυρισθήκαμε ότι το νέο κόμμα της Ντόρας θα μπορούσε ποτέ να... "πατάξει" το φθαρμένο πολιτικό σύστημα.!
Συμφωνούμε απόλυτα ότι έρχεται να το..."αξιοποιήσει".!
Στό κάτω--κάτω καθολικη διάδοχος και "κλώνος", αυτού του συστήματος είναι...
Μπράβο Ντόρα, πού το ομολόγησες στην ελεύθερη συζήτηση, διότι σε συνέντευξη, θα σου τό είχαν διορθώσει.!
Διαβάστε περισσότερα:

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=367881&dt=18/11/2010////lixzz15csO2ShV

2 σχόλια:

  1. Η ΝΤΟΡΑ ΠΡΩΘΙΕΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΤΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ !!!

    ΓΙΑ ΤΟ ΧΘΕΣ ΝΤΟΡΑ ΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ , ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ .

    ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΑΚΡΑΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ Η ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕΣ ΣΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΧΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ.

    ΜΗΠΩΣ ΣΤΟ ΧΘΕΣ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΥΝΤΗΡΗΤΑ ΝΤΟΡΑΚΙΑ ΣΟΥ .

    ΤΩΡΑ ΑΝΑΛΓΗΤΗ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ , ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΡΑΜΟΛΙΜΕΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΑΡΙΩΝ .

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΝΤΟΡΙΤΣΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΙΖΕΝΣ ΟΠΟΥ ΜΕ ΧΟΡΗΓΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΜΙΖΟΦΟΡΑΚΟ , ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΙΚΩΝ MIZAΡΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ…. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΝΤΟΡΑ ΠΗΡΕ ΦΟΡΑ, ΦΟΡΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ Ο ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑ…

    Ξεκινάμε με όνειρα γλυκά… μα θα σκορπίσουμε στου δρόμου τα μισά…

    Ξεκινάμε, πάμε κινηματικά
    Σ' άλλα μέρη, σ' άγνωστα νερά
    Στα κόμματα μένεις μόνη εσύ
    Πάντα ο νους μου θα 'ναι στο πουγκί

    Τώρα ο νους μου έχει σαλπάρει
    Κι από τα μάτια μου βγάζει φωτιά
    Μες στα κόμματα μένουνε οι χαζοί
    Κι εγώ σου λέω «έχε γεια»

    Γύρω γύρω η χωρά μας ταπί
    Μα η σκέψη μου έμεινε θολή
    Λάμπει ο Σαμαράς τώρα στα ψηλά
    Στο μυαλό μου έρχονται πολλά

    Τώρα το ΦΟΡΟΥΜ έχει σαλπάρει
    Κι από τα μέλη ζητάμε λεφτά
    Μες στα γραφεία σε αναμένουν οι ταμίες
    Κι εγώ σε καλωσορίζω με χαρά !!!

    Πέλαγος θα σκίσω πολιτικό
    αρχηγία να έχω κι ρευστό
    Μα υποτακτικός μου θα 'σαι πάντα εσύ
    Πάντα ο νους μου θα 'ναι στο πουγκί

    ΝΤΟΡΑ ΤΩΡΑ ΓΕΡΑ… ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ… ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ…
    Η ΝΤΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΜΕΛΙΣΣΑ, ΠΟΥ ΓΥΡΩ ΤΗΣ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΗΦΗΝΕΣ,ΟΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΖΑΡΙΣΜΕΝΟΙ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή