Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

"ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ ΕΙΝΑΙ... ΑΧΡΗΣΤΟΣ!"


ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΛΙΠΑΡΟΣ ΣΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ;
΄Ενας νεαρός αναγνώστης, φοιτητής στο Πολυτεχνείο, όπως μας λέει στο mail που μας έστειλε, μας προτρέπει να θέσουμε το ερώτημα στον υβριστή του 50% του ελληνικού λαού, που με συνειδητή πολιτική απόφαση δεν προσήλθε στις κάλπες.
Γράφει:
Στον κ.Πάγκαλο του οποίου δεν αμφισβητώ τις γνώσεις και την εξυπνάδα, του καταλογίζω όμως οτι με τον έξαλλο χαρακτήρα του και τις παρορμητικές δηλώσεις του, έχει βλάψει πολλές φορές το ΠΑΣΟΚ και έχει αδικήσει τον εαυτό του, θέλω και εγώ με το ίδιο στυλ και ύφος να τον ρωτήσω:
Ενας πολιτικός που είναι όχι υπέρβαρος απλά, αλλά παχύσαρκος και υπερλίπαρος και μετα κόπου και βίας χωράει στα έδρανα της Βουλής, και είναι δυσκίνητος, πως μπορεί να ασκεί με επάρκεια τα καθήκοντά του;
Επειδή και στο παρελθόν έχει προκαλέσει με τέτοιες δηλώσεις, πολίτες και συναδέλφους του, του αρέσει να κάνω και εγώ το ερώτημα το οποίο αφορά το γεγονός οτι είναι όχι απλά υπέρβαρος αλλά παχύσαρκος και υπερλίπαρος με αισθητική που δεν αρμόζει σε βουλευτή;
Είναι ψέματα οτι οι κάμερες τον έπιασαν να κοιμάται στην Βουλή;
Πολίτης είμαι ψηφοφόρος είμαι, έχω και εγώ δικαίωμα να διατυπώνω ερωτήματα και απορίες....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου