Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΝΝΑΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΣΤΟ 8ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ Ν.Δ.


"ΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ"

Λένε πως η Πολιτική είναι η Τέχνη του εφικτού και σ αυτό μέχρι σήμερα όλοι μας έχουμε συμφωνήσει .
Ειδικότερα σήμερα αντικρίζοντας μπροστά μου με δέος , τους ταγούς της πολιτικής στην χώρα μας , αναλογίζομαι τι είναι αυτό που θα μπορούσε να κάνει την διαφορά στην τέχνη αυτή , ώστε να βελτιώσει την ζωή μας .
Η απάντηση στο ερώτημα αυτό , είναι ο πολιτισμός . Αυτός ο πολιτισμός που δυστυχώς έγινε κτήμα άλλων χωρών και ξεχάσθηκε στην δική μας χώρα.
Η κρίση που διερχόμαστε σήμερα , είναι κατ αρχήν κρίση πολιτισμική και δευτερευόντως οικονομική .
Η δική μου ταπεινή πινελιά αφορά στο κομμάτι που φαίνεται πως έχει αποκοπεί από την ύπαρξη του Έλληνα . Αφορά στο κομμάτι του πολιτισμού , του πολιτισμού που βοηθά στην εξύψωση του ανθρώπου και στην αντιμετώπιση της ζωής με άλλη προοπτική .
Ο Πολιτισμός αγαπητοί φίλες και φίλοι αποτελεί για την χώρα μας το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων χωρών , αποτελεί το σημείο αναφοράς για την χώρα μας . Θυμηθείτε πως όλα τα σκωπτικά άρθρα στα περιοδικά του εξωτερικού που αφορούσαν στην κριτική για την χώρα μας , έφεραν στοιχεία αυτού του Πολιτισμού μας (Αφροδίτη της Μήλου κλπ)
Πρόσφατα επισκέφθηκα τις Η.Π.Α που στο άκουσμα πως είμαι Ελληνίδα προξενούσα τον θαυμασμό της ομήγυρης .
Φίλοι και φίλες, είμαι και θα μείνω ένας άνθρωπος της Τέχνης, του λόγου και της υπόσχεσης που γίνετε πράξη.
Ξέρω πως «για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ».
Το έμαθα από το σπίτι μου που είχε κι αυτό ψυχή, σε κείνα τα μικρά κι ανήλιαγα στενά της φτωχογειτονιάς μου.
Ίσως γιατί μεγάλωσα αντί για παραμύθια με τραγούδια που μου μπόλιασαν το αίμα.
Ίσως γιατί στο αίμα μου κυλάει το αίμα του ερμηνευτή της Ρωμιοσύνης, του δικού σας Γρηγόρη Μπιθικώτση, που κοιτάζοντας μας τώρα πια από ψηλά, τούτες τις άγριες και κουρσάρικες μέρες για τον τόπο μας , μας τραγουδά:
«Μη παρακαλώ σας μη, μη λησμονάτε τη χώρα μου»
φίλες και φίλοι , όχι δεν λησμονάμε τη χώρα μας, γιατί είμαστε η συνέχεια στον Ιστορικό Ιστό της, που τόσο βάλλεται από παντού , αρκεί να το πιστέψουμε και να αγωνιστούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου