Παράσταση κωμωδία ή γιά...κλάματα...!!!
Η υποκρισία και η γελοιότητα σε όλη την «έκφανση και το μεγαλείο της», --πού αλλού-- στην εκπομπή του γλίτσα--τηλεπαρουσιαστή Γ.Αυτιά.
Προσπάθησε να μιξοκλάψει ο συνδικαλιστής Πρόεδρος της ΟΛΜΕ και «σφαγέας» των μαθητών Ν. Παπαχρήστος σε δυο μαθήτριες, λέγοντας:
«Είναι δυσβάσταχτο το κόστος που υφιστάμεθα ως εκπαιδευτικοί, εξαιτίας της αναλγησίας του υπουργείου Παιδείας».
***********************
«Δεν είχαμε ποτέ σκοπό να κάνουμε ο,τιδήποτε στις πανελλαδικές, όπως δεν κάναμε τα τελευταία 23 χρόνια.
Μην ακούτε τα ψέμματα που λένε ότι... ζητάμε αυξήσεις ή ότι μας ενοχλούν οι δύο ώρες παραπάνω»...!!!
***********************
Βέβαια όλα αυτά τα «τερπνά» ο συνδικαλιστής της ΟΛΜΕ τα είπε και τα έκανε κάτω από τις επιδοκιμασίες της γλοιώδους φάτσας του γνωστού γλίτσα--τηλεπαρουσιαστή (φαινομένου της εποχής μας) Γ.Αυτιά...
-----------------------------------------
Eδω:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ENkwEoux23w#!-Τ
Πολλή μεγάλη υπόθεση να δουλέψεις δύο ώρες παραπάνω εβδομαδιαία. Πως να αντέξουν τέτοια κόπωση οι αρχιτεμπέληδες καθηγητές. Αλήθεια ξέρετε πόσες ώρες δουλεύουν εβδομαδιαία; Από 6 μέχρι 21 και τις άλλες κάνουνε μαύρα φροντιστήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρημο Ελληνικό κράτος να χαίρεσε όλα αυτά τα εργατόπαιδα που σε ανεβάζουν στα ουράνια, αφού οι κυβερνώτες σε πάνε, κατά την αντίληψή τους στα τάρταρα. Σαν δεν ντρέπονται λίγο!!!!!!
Τεμπέληδες, έχουν μάθει να τα παίρνουν από τα "μαύρα" φροντιστήρια και από το "βόλεμα" στό Δημοσίο, ενώ τα παιδιά του κοσμάκη γιά να πετύχουν στα Πανεπιστήμια πρέπει να κάνουν ιδιωτικά φροντιστήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεμπέληδες συνδικαλισταράδες τού κερατά...
Πραγματικά δε βρίσκω λόγια που να περιγράφουν την απογοήτευσή μου για εκείνους που εμφανίζονται αγανακτισμένοι για τη δήθεν απραξία των εκπαιδευτικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε φαίνεται να γνωρίζει τι θα πει να αφήνεις την ΨΥΧΗ σου στην τάξη για να μάθεις στα παιδιά των συνανθρώπων σου γράμματα… Να τους μάθεις να προσπαθούν και να διεκδικούν με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ , να σκέφτονται και να κρίνουν , να σέβονται και να εκτιμούν σε μια περίοδο ισοπεδωτικής κρίσης αξιών. Δεν ξέρει τι ψυχικό φόρτο σου προκαλεί το να πρέπει να παραμερίσεις τα τόσα δικά σου προβλήματα για να επωμιστείς τα προβλήματα των μαθητών σου. Για να διαχειριστείς καθημερινά παιδιά που στο πρόσωπό σου αναζητούν την ισότητα ευκαιριών που δε βρίσκουν στην κοινωνία , τη χαρά που δε βιώνουν στο σπίτι από τα τόσα προβλήματα που έχουν καταπνίξει του γονείς τους. Με εφήβους που σ’ εσένα προβάλλουν την αμφισβήτηση του άδικου κόσμου των μεγάλων, τις ανησυχίες της ηλικίας, τα προβλήματα που κουβαλούν από το σπίτι…. Που πάνω σου ξεσπούν την απαξίωση που κάποιοι φυτεύουν στη συνείδησή τους, που μαζί σου μοιράζονται το άγχος των εξετάσεων ,την ανάγκη για κατανόηση, την ελπίδα για το μέλλον .
Στη ζωή μου, εκτός από τους γονείς μου, δεν αγάπησα κανέναν όσο αγάπησα πέντε έξι Δασκάλους που με ξεστράβωσαν και μου άνοιξαν πόρτες και παράθυρα και προσπάθησαν να με πείσουν πως έχω κι εγώ κάποια αξία σε αυτή τη ζωή -και θα τους είμαι αιώνια ευγνώμων γι’ αυτό- έχω να σου πω πως, όταν σε έκαναν να πιστέψεις πως ένας Δάσκαλος είναι ένας ξεφτίλας και ένας τίποτας μπροστά στους οικονομικούς νταβατζήδες, τους Πρετεντέρηδες, τα ξέκωλα και τα λαμόγια που έχουν κατακλύσει τον τόπο, τελείωσες σαν άνθρωπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε, ζήσε τώρα μέσα στη σκλαβιά και στον βούρκο, και ρίξε εκεί και τα παιδιά σου που τόσο πολύ τα αγαπάς.
Κύριοι εκπαιδευτικοί που γράφετε παραπάνω να έχετε υπόψη σας ότι δεν ισοπεδώνονται όλα. Ήμουν 40 χρόνια καθηγητής και ειλικρινά ξέρω την πραγματικότητα. Υπάρχουν καθηγητές διαμάντια που κοσμούν τον κλάδο. Οι συνδικαλιστάδες όμως που έχουνε χρόνια να μπούνε στην τάξη, αυτοί που αρνούνται εν ονόματι της κομματικής τους ταυτότητας, όχι μόνο να διδάξουν αλλά διδάσκουν μόνο προς την κατεύθυνση που θέλουνε, βρομίζουνε τον κλάδο σας και στρεβλώνουν τα παιδιά μας. Γνωρίζουμε τα φροντιστήριά τους, γνωρίζουμε την τεμπελιά τους και τα ψεύτικα δάκρυά τους. Τέτοιους καθηγητές δεν τους θέλουμε. Δείτε επιτέλους την παραγματικότητα και διώξτε αυτούς τους κομματικούς εγκάθετους. Η μάθηση δεν έχει καμία σχέση με τα κόμματα και τις μαύρες αρπαχτές. Το καθηγητηλίκι είναι λειτούργημα και όχι μέσο τεμπελιάς και απραξίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα όμως αν δεν πήγαινες το παιδί σου φροντιστήριο στο καθηγητή του Σχολείου , οι πιθανότητες να μπεί σε κάποια ανώτατη ή ανώτερη Σχολή Πανεπιστημίου είναι ανύπαρκτες.
ΔιαγραφήΔυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια , οι συντριπτική πλειονότηα των καθηγητών ασχολούνται με τις ιδιωτικές τους υποθέσεις -δουλειές , τα φροντιστήρια και για την προώθηση των κομματικών - συνδικαλιστικών συμφερόντων τους ....
Γι' αυτό καθηγητάτο καλλίτερα κρύψου ...
Απο 0 εως 6 ωρες δουλευουν οι διευθυντες. Η πλειοψηφια των διευθυντων ειναι κομματοσκυλα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.Αρα κομματικοι εγκαθετοι ειναι τα κομματοσκυλα της ΝΔ και του Πασοκ. Οι ιδιοι και οι ιδιοι ανθρωποι στις ιδιες και στις ιδιες θεσεις. Ξερω διευθυντη σε λυκειο, που εχει πτυχιο ΚΑΤΕΕ!Φυσικα ανηκει στην ΝΔ.Και φυσικα επιλεχθηκε ....αξιοκρατικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά γιαυτό στις εκλογές της ΟΛΜΕ η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών ανήκει στην αριστερά.
ΔιαγραφήΠάλι τα γράφετε όπως θέλετε. Πείτε μου πόσοι συνδικαλιστάδες δουλεύουνε, πόσοι είναι αυτοί που δουλεύουν 12, 14 και 16 ώρες ότανοι περισσότεροι δουλεύουν 35 και 40 ώρες. Πείτε και κανένα όνομα κομματόσκυλου και μη ρίχνετε λάσπη και όποιον πάρει ο χάρος. Ονόματα κύριοι για να τους πάρουμε όλοι με τις πέτρες. Όλα αυτά όμως δεν μπορεί να μπούνε στην ζυγαριά με την αγωνία των μαθητών. Δεν ζυγίζονται μαζί η αγωνία των μαθητών, το αβέβαιο των εξετάσεων με την τεμπελιά και την απανθρωπιά των συνδικαλιστών. Θα μπορούσε η οποιαδήποτε διεκδίκηση να γίνει έξω από την αγωνία των εξετάσεων. Πόσο εύκολα όμως βρίζετε νδ και πασόκ ενώ οι μαύροι προοδευτικοί, οι αριστεροί και οι αμόρφωτοι που σπούδασαν δάσκαλοι και φιλόλογοι στα βαλκάνια, οι αμόρφωτοι αυτοί της Ελληνικής ιστορίας και του πολιτισμού που δεν τα διδάχτηκαν ποτέ στα πανεπιστήμια της Πρίστινα και της Ρουμανίας και αλλού, μένουν απέξω. Δείτε την πραγματικότητα κύριοι και βάλτε και τους διευθυντές να δουλέψουν και αυτοί. Να δουλέψουν όμως και όχι εν ονόματι της όποιας συνδικαλιστικής ασυλίας, τρομάρα τους να μένουνε έξω. Έλεος. Τέτοιες θέσεις δεν βοηθούν στην ορθοπόδηση της πατρίδας μας. Την οδηγούν ακόμη πιο πίσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα γιατί όλοι περάσαμε από το γυμνάσιο και τουλάχιστον ιδίοις όμμασι, είδαμε τις προσπάθειες των καθηγητών .Όσο για το ωράριο, μια επιτυχημένη διδασκαλία και μιας ώρας να είναι προϊόν δεν αντικαθίσταται με 24ωρο σωματικής.Φυσικά τα παραπάνω για όσους γνωρίζουν ή σέβονται τον κόπο των άλλων.Για τους κακεντρεχείς ό,τι και να τους λες το ίδιο τους κάνει.Τουλάχιστον ας ρωτήσουν τις γυναίκες τους που έρχονται σε στενή ,συχνή επαφή με τους εκπαιδευτικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΚΛΗΣΗ ΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προπαγανδιστική πρακτική με σκοπό τη χειραγώγηση των μαζών ( των αναλώσιμων θνητών), σ' αυτή τη φάση , συνίσταται στο εξής "τέχνασμα":
Προκαλούμε ένα κλάδο εργαζομένων, συγκεκριμένα τον κλάδο των καθηγητών. Όποια κι αν είναι η έκβαση του εγχειρήματος , τα οφέλη θα είναι δικά μας.
1. Σε περίπτωση που εξωθήσουμε τους καθηγητές σε απεργιακές κινητοποιήσεις (οι συνδικαλιστές δικοί μας είναι), ενεργοποιούμε (με τη στήριξη της κοινωνίας) τους μηχανισμούς καταστολής και στηριγμένοι στους πρόσφατα ψηφισμένους μνημονιακούς νόμους καλύπτουμε σε μεγάλο μέρος τις απαιτήσεις των "επιτηρητών" μας για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων.
2. Σε περίπτωση που δεν καταφέρουμε να εξωθήσουμε τον κλάδο σε απεργία (πράγμα που δεν είναι απίθανο), εμφανίζουμε τις αποφάσεις των κατά τόπους ΕΛΜΕ για συνέχιση της απεργίας ως ήδη ειλημμένες ( οι συνελεύσεις έχουν προγραμματισθεί για την Τρίτη) και προχωράμε σε εικονική επιστράτευση των καθηγητών, χωρίς ακόμα να έχουν ψηφίσει απεργιακές κινητοποιήσεις. Ταυτόχρονα συνεχίζουμε τις προκλήσεις με την ελπίδα να καταφέρουμε οι αποφάσεις του κλάδου να δικαιώσουν τις επιλογές μας.
3. Σε κάθε περίπτωση κάνουμε επίδειξη δύναμης προς ενίσχυση του κύρους της κυβέρνησης και ιδιαίτερα του πρωθυπουργού.
4. Πειραματιζόμαστε για το πώς θα μεταχειριστούμε και άλλες ομάδες εργαζομένων προκειμένου να εφαρμόσουμε τους μνημονιακούς νόμους.
5. Μετακυλύουμε τις ευθύνες για τα "ημαρτημένα" σε κάθε κλάδο, αποκλειστικά στους εργαζομένους του κλάδου και έτσι ουδείς σκέπτεται να μας ψέξει για ουσιαστικές παραλήψεις μας. Έτσι καθιστούμε συνυπεύθυνη όλη την κοινωνία για τις επιλογές μας...
Σκασίλα μου για όσα λένε για τους εκπαιδευτικούς και για την επιστράτευση και για όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσα γράμματα ξέρουν τόσα λένε για τους δασκάλους. Έτσι κι αλλιώς όλοι όσοι αναθεματίζουν θα την βρουν μπροστά τους την άθλια εκπαίδευση που στήνεται και, θα ξοδεύουν τα πενιχρά λεφτά τους για να την συμπληρώσουν, πολύ περισσότερο απ' ό,τι συμβαίνει τώρα, ή πολύ απλά θα την ατενίζουν από μακριά όπως η γενιά του παππού μου στο χωριό.
Και γιατί να φωνάξω να ακουστώ για αυτό που βλέπω να καταρρακώνεται όταν δε θέλουν να ακούσουν;
Εντάξει "είμαστε οι δάσκαλοι κι οι καθηγητές οι χειρότεροι όλων", βγήκε το άχτι σας;
Και όταν λέω "σας" εννοώ όλους εσάς που ποτέ δεν πήρατε κάτι σπουδαίο ούτε από έναν δάσκαλο, που ποτέ δε δεθήκατε ούτε με έναν δάσκαλό γιατί αλλιώς δε θα μιλάγατε έτσι για κείνους.
Ακόμη κι αν δεν ήμουν εκπαιδευτικός , μόνο σεβασμό θα μπορούσα να νιώθω για τους δασκάλους μου, γιατί ξέρω πολύ καλά πως για όσα κολλυβογράμματα έμαθα και για όσους δρόμους χάραξε ο νους κι η καρδιά μου στη ζωή, τη σκαπάνη και την πυξίδα οι δάσκαλοί μου μου τα έδωσαν. Και σε κάθε σταυροδρόμι που συναντώ, τα λόγια τους είναι πάντα εκεί και με συμβουλεύουν κι είμαι σίγουρος πως δέχονται καθημερινά τέτοια "μνημόσυνα" από πολλούς μαθητές τους.
Σκασίλα μου, λοιπόν, που δεν καταλάβατε ποτέ, κι ευτυχώς... δε σας είχα μαθητές...
Εγώ το μόνο που κατάλαβα ήταν ότι για τέσσερα χρόνια πλήρωνα για τα δυο παιδιά μου περίπου επτά χιλιάδες ευρώ το χρόνο σε φροντιστήρια που έκαναν απογευματινές- βραδυνές ώρες και Σαββατοκύριακα οι Καθηγητές τους σε ιδιωτικά διαμερίσματα που τα μετέτρεπαν σε αίθουσες διδασκαλίες .
ΔιαγραφήΑπό τα μέσα μαρτίου μέχρι την ημέρα των εξετάσεων δεν πήγαινα για μάθημα στο Λύκειο ,αφού έτσι και αλλιώς οι καθηγητές τους έκαναν "πληρωμένα αδρά" ιδιαίτερα μαθήματα ....
Θεατρίνε, κλαψομουνι, κακομούτσουνε, υποκριτή, τι σκατά άνδρας είσαι ρε που κλαις σαν κατίνα? Δάκρυσε αν είσαι συγκινημένος, αλλά οι λυγμοί δείχνουν κατίνα με μάσκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλάχιστον έχει φιλότιμο ,κατανοεί και προσπαθεί σε ουγκ σαν και σένα να σου περάσει το τι ακολουθεί για όλες τις τάξεις των εργαζομένων. Μάταια όμως ,γιατί μερικά ζώα σαν και σένα θα ξαναψήφιζαν ν.δ πασοκ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε ανώριμε χλεχλέ, δεν κρίνω τον άνθρωπο για τις ιδέες και τα πιστεύω του, αλλά για την κατινίστικη συμπεριφορά του που κλαίει σαν δαρμένη κατίνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα εσείς οι κατίνες άλληλοσυμπαθείτε αλλήλους!
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΩΝΗΣΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!
"Ουδέν κακών αμιγές καλού"
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καρατζάς θα φέρει δέκα ψήφους στη ΝΔ,
αλλά θα χάσει 20 προς την Χρυσή Αυγή!
Βρε ηλίθιοι, καραγκιόζηδες και δεν ξέρω τι άλλο. Τι σχέση έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο ή ο Καρατζαφέρης ο ακατονόμαστος με τις πανελλαδικές εξετάσεις και την απεργία των καθηγητών. Ασχολειθήτε με σοβαρά και όχι με γελοία πράγματα, αλλιώς σταματήστε να λέτε αηδίες. Φτάνει πια! Έχετε μπερδέψει τη γραβάτα με τα σώβρακα. Αμάν!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα χρυσό μου μην εξάπτεσαι και θα σκίσεις το καλτσών σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια καραγκιόζηδες μιλάμε, ο καθηγητής που μυξοκλαίει σαν δαρμένη ιερόδουλη και ο άλλος καραγκιόζης κωλοτούμπας.