Τρίτη 20 Απριλίου 2010

ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΤΙΚΟΣ, ΟΠΩΣ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΛΑΤΣΗΣ...

"ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟ ΔΑΣΟΣ Η ΕΠΕΣΤΡΕΞΕ ΜΟΥ ΤΑ 50 ΕΚΑΤ"...!!!

Ο Ανδρέας Βγενόπουλος διηγήθηκε μια ιστορία και κατήγγειλε τον Νίκο Σηφουνάκη:
“Τον Νίκο Σηφουνάκη τον γνώρισα το 2001 στις φωτιές της Σάμου και του λέω ότι θα δώσω 50εκ. δρχ για να φτιάξω το δάσος και να μου δείξετε ότι το δάσος θα πιάσει τόπο.
Πέρασαν δύο μήνες και τον πήρα δεν μου απαντάει.
Τον πήρα 3-4 φορές και δεν μου βγήκε.
Αυτή είναι η εμπειρία μου από .τον Νίκο Σηφουνάκη. Που πήγαν τα χρήματα;
Ή δείξε μου το δάσος ή δώστε μου τα 50 εκ. δρχ.
Είναι πολιτικοί μουσειακού είδους και αν πιστεύει ο Πρωθυπουργός ότι με Παγκαλοσηφουνάκηδες ότι θα πάει μπροστά κάνει λάθος.
Αν θέλει να με κάνει εχθρό του ο πρωθυπουργός,... fine!
Τήν ίδια καταγγελία είχε κάνει και ο αείμνηστος Μπαρμπα-Γιάννης Λάτσης επι κυβερνήσεως Μητσοτάκη , όταν έδωσε κάπου 9 δις γιά το Ν.Α.Τ. , προκειμένου να εξασφαλισθούν τα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα των Ναυτικών ,και όταν διεπίστωσε ότι τα λεφτά τα έφαγαν, πήγε στο τότε Υπουργείο Συντονισμού όπου Υπούργευε ο Μητ
σοτάκης και με την γνωστή του αθυροστομία άρχισε να φωνάζει:
" Κλέφτες δώστε πίσω τα λεφτά μου"...
Καί τα πήρε..
Τολμούσαν να κάνουν διαφορετικά;
Δέν ξέρουμε άν θα πρέπει να ευχηθούμε στον κ. Βγενόπουλο να μοιάσει στην αθυροστομία του Καπετάν Γιάννη-Λάτση , πάντως στον καταγγελτικό λόγο..οπωσδήποτε.!
Τό έχει αποδείξει άλλωστε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου