Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

ΕΝΑΣ ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ ΑΝΑΠΟΛΕΙ ΤΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ...


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ...ΑΡΧΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ...

Ξεκίνησα γιά το Συνέδριο της ΟΝΝΕΔ, στη Φωκίδα.
Στο λυκόφως της οννεδίτικης πορείας μου βρέθηκα στο τελευταίο Συνέδριο μου..
Δε σας κρύβω ότι ξεκινώντας από την Πελοπόννησο να έρθω στην Άμφισσα, πίστευα ότι για ακόμα μια φορά θα ζήσω τα ίδια και τα ίδια. Αναστάτωση με τη διαμονή μας, σύνεδροι χωρίς δωμάτια και πλήρη ανοργανωσιά.
Η έκπληξη όμως δεν άργησε να έρθει. Οδηγώντας στον Εθνικό δρόμο, ένα sms με αποστολέα ONNED, με ενημέρωνε που μένω και που βρίσκεται ακριβώς το ξενοδοχείο μου. Αναρωτήθηκα από μέσα μου αν είναι δυνατόν ή μου κάνουν πλάκα
Δεύτερη έκπληξη, ένα πολύ κομψό banner με ζωντανά χρώματα με ενημέρωνε ότι το ξενοδοχείο είναι χώρος διαμονής συνέδρων.
Έκπληκτος, για δεύτερη φορά πήρα το δρόμο για το Συνεδριακό κέντρο όπου στη διαδρομή τεράστια σημαιόπανα με ενημέρωναν για τη κατεύθυνση προς το χώρο του Συνεδρίου με σήμανση σε όλο το μήκος του δρόμου.
Φτάνοντας, στο Συνεδριακό κέντρο, αντίκρισα ένα υπέροχο θέαμα. Έκθεση φωτογραφίας με αρχειακό υλικό στον προαύλιο χώρο του Συνεδρίου με εικόνες από τη ζωντανή ιστορία της Οργάνωσης από την αρχή μέχρι σήμερα.

Μπαίνοντας μέσα στο κλειστό γήπεδο της Άμφισσας, εκπληκτική εικόνα. Σύγχρονη, νέα χρώματα, πρωτοποριακά σχέδια και πραγματικά νεολαιίστικες δημιουργίες.
Πλέον κάθομαι στη καρέκλα μου και από το ασύρματο δίκτυο που έχει τοποθετήσει η ΟΝΝΕΔ στο χώρο μπορώ και γράφω τις σκέψεις μου στον υπολογιστή μου και σας τα στέλνω και εσάς.
Νοιώθω πραγματικά την ανάγκη, μετά από τόσα συνέδρια που έχω παρακολουθήσει να αποδώσω τα εύσημα στο νέο Πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ, Ανδρέα Παπαμιμίκο και σε όλα τα μέλη της νέας διοίκησης γιατί στο τελευταίο Συνέδριο μου, μου έδωσαν τη δυνατότητα να ζήσω αυτό που ονειρευόμουν πάντα.
Την ΟΝΝΕΔ, Οργάνωση και όχι «μπάτε σκύλοι αλέστε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου