Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

"ΟΛΙΓΟΝ"...ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ ΕΙΧΕ Ο ΤΣΙΜΑΣ...!!!


ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΩΣ ΦΙΛΟ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΠΡΙΝ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.....
 
Εξηγήσεις δίνει ο Παύλος Τσίμας με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Εξεταστικής Επιτροπής για το σκάνδαλο της Siemens Σήφη Βαλυράκη για την σχέση του με τον Χριστοφοράκο.
Γράφει:
“Αξιότιμε κύριε πρόεδρε, αισθάνθηκα την υποχρέωση να απευθυνθώ προσωπικά σ’ εσάς καθώς τ’ όνομα μου έχει αναφερθεί δύο φορές ενώπιον της Επιτροπής της οποίας προεδρεύετε. Είναι αλήθεια ότι με το Χριστοφοράκο είχαμε μια φιλική-οικογενειακή σχέση. Η σύζυγος μου τον γνώρισε πριν 40 χρόνια ως φίλο, συμμαθητή στο σχολείο και κατόπιν συμφοιτητή στο Πανεπιστήμιο, στη Γερμανία, της αδερφής της (και νύφης μου) Ελένης Τσακτάνη.

Αργότερα, το 2002, ο κύριος Χριστοφοράκος ζήτησε τη νομική συνδρομή της συζύγου μου, δικηγόρου ειδικευμένης στο Οικογενειακό Δίκαιο, σε μια προσωπική του υπόθεση διαζυγίου και επιμέλειας τέκνων.
Αυτό είναι το πλαίσιο της γνωριμίας μου, και πέραν αυτής της συναναστροφής, ούτε με τον κύριο Χριστοφοράκο και τις όποιες επαγγελματικές ή άλλες δραστηριότητες του, ούτε με την εταιρία Siemens είχα ποτέ καμία απολύτως σχέση θεμιτή ή, πολύ περισσότερο, αθέμιτη”.
Ο Τσίμας κλείνει την επιστολή του λέγοντας πως είναι στη διάθεση της Επιτροπής και πως ασκεί την δημοσιογραφία 30 χρόνια με εντιμότητα και ανεξαρτησία γνώμης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου