Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Η ΝΤΟΡΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ «ΠΡΩΚΤΟΚΥΒΙΣΤΗΣ», Γ.ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ...!!!

«ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ» ΚΗΡΥΣΣΕΙ Η ΝΤΟΡΑ, ΟΠΩΣ και ο ΟΜΟΓΑΛΑΚΤΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ...

"Ανατροπή στην Πράξη" είναι λοιπόν το "νέο" κυρίαρχο σύνθημα της "Δημοκρατικής Συμμαχίας" επαναλαμβάνοντας το γνωστό σύνθημα του γνωστού εθνικού πολιτικού πρωκτοκυβιστού αρχηγού του ΛΑΟΣ. Με το ελκυστικό και ριζοσπαστικό αυτό σύνθημα του ο εν λόγω "ανατροπέας" εξαπάτησε και τον γράφοντα, ο οποίος το ενστερνίστηκε και τον ακολούθησε για λιγότερο από δυο χρόνια, εγκαταλείποντάς τον πριν από τις εκλογές του Σεπτεμβρίου του 2007
Όταν ο γράφων διαπίστωσε την υπερμεγέθη πολιτική απάτη την κατάγγειλε επωνύμως και εγγράφως επισημαίνοντας τις αλλεπάλληλες ιδεολογικές και πολιτικές κωλοτούμπες του.
Όμως ήταν αργά γιατί χρησιμοποιώντας την ανατροπή μπήκε στη Βουλή και έγινε ο ευπειθής μπάτλερ του πολιτικού συστήματος. Βέβαια, ο γράφων πρότεινε να ψηφιστεί νόμος για το "αδίκημα της εξαπάτησης του λαού", το οποίο ίσχυσε στην Αθηναϊκή Δημοκρατία και βάσει του οποίου καταδικάστηκε σε θάνατο ο θρυλικός στρατηγός και νικητής του Μαραθώνος Μιλτιάδης.
Βλέποντας η κ. Ντόρα την "επιτυχία" του Καρατζαφέρη δια μέσου της πολιτικής απάτης - εφαρμόζοντας τον Μακιαβέλλι και τον Γκέμπελς που έλεγε "Πολιτική είναι η τέχνη που καθιστά δυνατά και όσα φαίνονται αδύνατα" - επαναλαμβάνει τη συνταγή της "ανατροπής Τη θεωρεί προφανώς ως κλειδί ν' ανοίξει κι αυτή την πόρτα της Βουλής!Δεύτερο λάθος των εκλογέων είναι αδιανόητο Ερώτημα: Γιατί ΚΑΝΕΝΑ κόμμα δεν προτείνει ως νόμο το "αδίκημα της εξαπάτησης του λαού Ιδού η Ρόδος, ιδού το πήδημα, ιδού η Αρχαία Ελλάς, ιδού η πολιτική και κοινωνική ηθική. Όλα τα άλλα είναι τα... εννιάμερα του πρωκτού! Αν τυχόν γινόταν ένας τέτοιος νόμος πολλοί σημερινοί πολιτικοί θα έπρεπε να πάνε στου Γουδί Π.Λ. Παπαγαρυφάλλου Καθηγητής Παντείου (Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ενημερώσεως Εθνικών ΘεμάτωνΣόλωνος 123, Αθήνα)

1 σχόλιο:

  1. κ. Καθηγητά, επειδή δηλώνω άγνοια στην ερμηνεία της λεξης "ΠΡΩΚΤΟΚΥΒΙΣΤΗΣ" , μήπως μπορείτε εσείς ως εκ της θέσεως σας του καθηγητού, να μας δώσετε την εννοιολογική σημασία της λέξεως; Επειδή μπορεί να παραφραστεί ποικιλοτρόπος και να αλλοιώνεται η ουσία της, παρακαλώ,,, φωτίστε μας.
    Με την δέουσα τιμή που αρμόζει σε πνευματικούς οδηγητές των παιδιών μας
    ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή