Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

ΚΑΨΟΥΡΑΣ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ


ΤΗΣ ΚΑΨΟΥΡΑΣ ΤΟ " ΚΑΓΚΕΛΟ "


Ο κ. Γεωργιάδης βρέθηκε στην ανάγκη να απολογηθεί για το ρόλο της συντρόφου του σ' αυτό το τηλεπαιχνίδι και υποχρεώθηκε να κάνει αντιφατικές δηλώσεις για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.


Μιλώντας σε συνάντηση που οργανώθηκε από σε κλειστή αίθουσα "http://www.thermopilai.org/">(«Π. Σ. Θερμοπύλαι»), στις 20/10/08, ο κ. Γεωργιάδης επιχείρησε να τα ρίξει όλα στη σύντροφό του.


Κάποιος από τους συγκεντρωμένους διατύπωσε τότε την απογοήτευσή του:


«Εχω στεναχωρηθεί από το παιχνίδι που παρουσιάζει η γυναίκα σας.


Το είδα προχτές και μου πέσανε τα μούτρα».


Με τη γνωστή του ευκολία ο κ. Γεωργιάδης ένιψε τα χέρια του:


«Υπάρχει κανένας εδώ να με έχει ακούσει να είπα ότι εγώ σας καλώ να δείτε αυτό το παιχνίδι στην τηλεόραση; Εγώ είπα το ακριβώς αντίθετο.


Εγώ είπα ότι όπως όλα τα ριάλιτι τα θεωρώ τηλεσκουπίδια, το ίδιο είπα στην εκπομπή μου, ότι αυτό που παρουσιάζει η γυναίκα μου είναι το ίδιο τηλεσκουπίδι. Και δεν καλώ κανέναν να το δει. Τελεία. Αν σου πω εγώ επειδή είναι η γυναίκα μου δες το, να 'ρθεις και να με φτύσεις. Τώρα, τις επαγγελματικές επιλογές της γυναίκας μου, στη γυναίκα μου».


Τον διαψεύδει η ίδια η κυρία Μανωλίδου.


Στη συνέντευξη που έδωσε στην Αθηνά Γκόρου για την «Ελευθεροτυπία», μία μέρα νωρίτερα (19/10), η παρουσιάστρια αποκαλύπτει ότι ο βουλευτής της είπε:


«Μακάρι να γίνει (το ριάλιτι) γιατί είναι ένα μεγάλο κανάλι και ενδεχομένως να βρεις ανθρώπους που να μπορούν να σε βοηθήσουν και στον άλλο σου τομέα».


Μάλιστα, σε άλλο σημείο η κυρία Μανωλίδου είναι ακόμα πιο αποκαλυπτική:


«Μα ο λόγος που δέχτηκα να κάνω τη "Στιγμή της Αλήθειας" ήταν η επιμονή του Αδώνιδος. Εγώ δεν ήθελα καθόλου αυτό το παιχνίδι. Ημουν πολύ αρνητική. Εκείνος μου είπε:


"Ξεκίνα και, αν δεν σου αρέσει, όταν τελειώσει ο κύκλος σταματάς"».


Μ' άλλα λόγια, αν έβαζαν τον κ. Γεωργιάδη στη δοκιμασία του «ανιχνευτή ψεύδους» θα αποτύχαινε παταγωδώς.


Η κ. Μανωλίδου καρφώνει, μάλιστα, και τον πρόεδρο του κόμματος, τον κ. Καρατζαφέρη, ότι ενημερώθηκε κι αυτός και της ευχήθηκε καλή επιτυχία!"http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=8748732990142881923&hl=el&fs=true




ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ 44

1 σχόλιο:

  1. Χάρη του κάνουμε του "παιδιού" ή μάλλον του "καβαλημένου καλαμιού" να τον αναφέρουμε- να τον διαφημίζουμε συνεχώς. Ας τους να πάνε στο διάολο. Αφού αυτοδιαλύονται και τοχουν καταλάβει. Απλά με τέτοιες μαλακίες προσπαθούν να κρατηθούν στην επικαιρότητα.
    Από την ομάδα εργασίας- Αλέξης Παπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή