Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΠΡΙΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟ ΓΑΛΑ...ΤΟ "ΑΡΜΕΓΕ"...


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΑΠΟ 300 ΣΕ 200...

Σέ εμάς βρε παιδί μου , όλως περιέργως και --ας μην το πιστεύει κανείς -- δεν ..."πέταξε" το μυαλό μας πρός τα εκεί....
Πώς δηλ. ο "πρόεδρος" Γιώργος ήχθη στήν απόφαση να μην θέλει την μείωση του αριθμού των βουλευτών απο 300 σε 200 όπως πρότεινε ο Αρχηγός της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς..
Δεν μπορούσαμε να εξηγήσουμε τα... "πολιτικά κίνητρα" του Εθνοσωτήρα "προέδρου" Γιώργου αυτης της μεγαλειώδους άρνησης, πού στο κάτω--κάτω της γραφής θα συμβόλιζε ότι στους δύσκολους καιρούς των περικοπων γιά τον λαό , θα έδινε και η βουλή το παράδειγμα με την περικοπή του αριθμού των βουλευτών..
Νά όμως πού με έβγαλε μάνι--μάνι--από την δύσκολη θέση σημαίνων στέλεχος τού γραφείου του "προέδρου" Γιώργου , από εκείνα πού έχει δίπλα του και τον ...λατρεύουν .
Μου είπε:
"Τό θέμα δεν έχει "πολιτικά κίνητρα" που αναζητάς εσύ...
Είναι ζήτημα αριθμητικής..!!!
Βάλε μου λέει, μείων βουλευτές 100 επί 500 ισον 50.000...
Βάλε και μείων... τουλάχιστον 200 υποψήφιοι επι 500 ίσον 100.000.
Σύνολο 150.000 ευρώ ή 50 εκατομ. δραχμές ..
Ε, λοιπον του απαντώ και τί έγινε, δεν μου δίνεις καμία εξήγηση.
Μού απαντά :
Μα δεν καταλαβαίνεις , οτι χάνονται 150.000 ευρώ από το ταμείο που έχει συσταθεί... "Υπερ Πίστεως και Πατρίδος";;;;
Όχι του απαντώ ...
Ε, τότε μου λέει σε τιμωρώ να πληρώσεις τον λογαριασμό πού τρώμε εδώ στο ρεστοράν.
Εντάξει του λέω αλλά και πάλι δεν μου έδωσες να καταλάβω.
Δεν καταλαβαίνεις ρε μου λέει ότι ο Καρατζαφέρης το.. "γάλα πρώτα το αρμέγει και μετά το πουλάει";;;;
Ε, καλά του λέω, αυτο είναι ορατό και διά γυμνού οφθαλμού, τούς αριθμούς δεν καταλαβαίνω διότι και στο σχολείο δεν ήμουν καλός στα μαθηματικά.
Αύριο μου απαντα αν μού κάνεις το τραπέζι στο 17-- διότι εκεί μόνο τέτοια συζητάνε-- θα στο εξηγήσω λεπτομερώς χωρίς αριθμούς και όσο ανεπίδεκτος μαθήσεως και αν είσαι , θα δείς ότι θα καταλάβεις με την... πρώτη.!!!
Κάπου πάει ο νούς μου εκεί, στο "Υπερ Πίστεως και Πατρίδος" , αλλά μεχρι εκεί....
Γνωρίζω βέβαια πολλούς πού τα έχουν οικονομήσει, "Υπερ Πίστεως και Πατρίδος".
Θυμάμαι και εκείνο το .."Ελλήνιον" , πού μαζεύτηκαν 140.000.000 δρχ. για το Κέντρο Πατριωτικού Ελληνισμού και έγιναν ,"Υπερ Πίστεως και Πατρίδος",.... βίλα και πισίνες κάπου στην Παιανία...
Αύριο το μεσημέρι πάντως,-- άν δεν τό έχω καταλάβει μόνος μου-- θα το μάθω από πρώτο χέρι, εκτός καί αν με... βοηθήσει κανένας αναγνώστης...
Τί γρίφος και αυτός Θεέ μου, και να μη μπορώ να τον λύσω με όλους κι΄όλους ... δύο πολλαπλασιασμούς;;; !!!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου