Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Ο ΝΙΚΗΤΑΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ....

" ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΟΤΑΝ, ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ"

Ο Νικήτας έδωσε συνέντευξη στον Flash radio και ήταν εμφανές ότι ζητούσε την στήριξη Σαμαρά, λέγοντας:
"Η εκτίμηση μου είναι, αν και δεν είμαι εκπρόσωπος του κ. Σαμαρά ότι η πολιτική στήριξη της παράταξης μου θα υπάρξει.
Ουδέποτε υπήρξε πρόβλημα στο βαθμό που παρουσιάστηκε....
Αυτά τα λένε οι άσπονδοι «φίλοι» του κ. Σαμαρά και οι δικοί μου"
Δικαιολογώντας μάλιστα την στάση του υπέρ Σαμαρά ακόμη και στην απόφαση γιά το ΟΧΙ στό Δ.Ν.Τ., είπε:
"Η απόφαση για το «ναι» ή το «όχι» για τα μέτρα ήταν πολύ πιο δύσκολη για την Ν.Δ., παρά για την κυβέρνηση.
Η άποψη μου είναι ότι η Ν.Δ .έχοντας διαβάσει το σχέδιο νόμου και όχι ...τα "παραρτήματα" ήταν περισσότερο προς την πλευρά της κ. Μπακογιάννη και λιγότερο του κ. Σαμαρά.
Όταν όμως παρουσιάστηκαν τα "παραρτήματα και είδαμε ότι η ουσία του πράγματος κρύβεται εκεί, πρέπει να σας πω ότι έχω αναθεωρήσει τη στάση μου αυτή"....
"Ανάγκας και οι Θεοί πείθονται"....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου