Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

ΟΥΤΕ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΝΗ «ΠΛΗΡΩΝΕΙ» ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ και ΤΟ... ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ...!!!

«ΠΑΙΡΝΩ ΣΥΝΤΑΞΗ 1500 ΕΥΡΩ και ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ... 20.000 ΕΥΡΩ»...!!!

Η Δήμητρα Λιάνη μίλησε στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» για τον άνδρα που θα μπορούσε να έχει δίπλα της, ενώ αποκάλυψε πως δεν έχει πληρώσει ούτε την έκτακτη εισφορά, ούτε το χαράτσι της ΔΕΗ γιατί δεν έχει χρήματα.
«Μου ήρθε χαράτσι 20.000 ευρώ για τα σπίτια που έχουν μείνει απούλητα.
Νομίζετε ότι έχω τη δυνατότητα να πληρώσω αυτό το νούμερο;
Έχω μια σύνταξη που είναι γύρω στα 1.500 ευρώ και το χαράτσι ήταν 20.000 ευρώ.

Δεν πλήρωσα ούτε έκτακτη εισφορά, ούτε το χαράτσι της ΔΕΗ», αποκάλυψε η ίδια, ενώ είπε πως έχει να αγοράσει ρούχα πάνω από τρία χρόνια.
Όσο για τον πλειστηριασμό της μεζονέτας της οδού Αγράμπελης, η Δήμητρα Λιάνη αποκάλυψε:
«Το θέμα τακτοποιήθηκε και δε νομίζω να το αφήσω το πράγμα να συρθεί άλλο. Βρήκα κάποια χρήματα και το σταμάτησα».
Μεταξύ άλλων, μίλησε για τα προσωπικά της αποκαλύπτοντας πως είναι μόνη της αυτή την περίοδο:
«Είμαι από επιλογή μου μόνη μου…
Ο μόνος άνδρας που θα μπορούσε να είναι δίπλα μου είναι μία συγκλονιστική προσωπικότητα που να μπορεί να με συναρπάσει.
Αλλιώς τίποτα δεν έχω ανάγκη. Τα έχω όλα ζήσει.
Εγώ ερωτεύομαι διαφορετικά…», συνέχισε.
Τέλος, εξέφρασε την πικρία της για ανθρώπους που όταν τους χρειάστηκε δεν τη βοήθησαν:
«Στη ζωή μου βοήθησα πάρα πολύ κόσμο, ένας εμένα δε με βοήθησε. Δεν πειράζει όμως, από τη στιγμή που ο Θεός σου δίνει μία θέση και μία δυνατότητα, εγώ ήμουν υποχρεωμένη να βοηθήσω τον κόσμο και αν μου ξαναδοθεί, πάλι θα είμαι υποχρεωμένη να βοηθήσω.
Με πόνεσε όμως που κανείς δεν με βοήθησε σε μία δύσκολη στιγμή μου.
Βρήκα πόρτες κλειστές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου