Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

ΕΝΑ ΤΣΙΠΡΟΣΥΡΙΖΑΙΟΣ και ΕΝΑΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ (ΣΚΟΥΡΛΕΤΗΣ--ΜΟΥΡΟΥΤΗΣ) ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ «ΑΤΖΕΝΤΑ» ΤΟΥ...ΣΥΡΙΖΑ...!!!

«ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ και ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ...ΠΕΤΡΕΣ»

Σκληρή--καυστική και ειρωνικη απάντηση έδωσε ο διευθυντής του γραφείου τύπου του Πρωθυπουργού Γ. Μουρούτης στον εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ Πάνο Σκουρλέτη ο οποίος σήμερα στον Ant1 δήλωσε ότι: 
«Ο κ. Μουρούτης παίρνει συνέχεια στα δελτία ειδήσεων και υπαγορεύει τι θα γίνει στα δελτία των 8. Δεν έχει προηγούμενο»...
ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥΡΟΥΤΗ

Ο Εκπρόσωπος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Πάνος Σκουρλέτης βγήκε σήμερα στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 και είπε επί λέξει ότι:
 «Ο κ. Μουρούτης παίρνει συνέχεια στα δελτία ειδήσεων και υπαγορεύει τι θα γίνει στα δελτία των 8. Δεν έχει προηγούμενο»

Λέει αλήθεια ο κ. Σκουρλέτης; Όχι, λέει την μισή αλήθεια.
*****************
Ολόκληρη η αλήθεια είναι ότι δεν επικοινωνώ απευθείας με τα δελτία των 8, αλλά με τον ίδιο τον κ. Σκουρλέτη για να διαμορφώσουμε παρέα την καθημερινή ατζέντα.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι κάθε απόγευμα τηλεφωνώ στον κ. Σκουρλέτη για να με ενημερώσει για τα θέματα που επιθυμεί ο ΣΥΡΙΖΑ να προβάλει και με αυτόν –ασφαλώς- τον τρόπο προωθούμε την καθημερινή δράση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα τον κ. Τσίπρα να ευχηθεί να χρεοκοπήσουμε όπως η Αργεντινή και εγώ προσωπικά κινητοποίησα τις λεηλασίες και το χάος στη χώρα -πρότυπο του κ. Τσίπρα κατά την πρόσφατη επίσκεψή του εκεί.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα τον κ. Τσίπρα να δηλώσει ότι είναι απαράδεκτο το κόψιμο του 13ου και 14ου μισθού στον ιδ. Τομέα, και μαζί με τον κ. Σκουρλέτη, ολόκληρο το βράδυ τρέχαμε να το μαζέψουμε.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα τον μέντορα του κ. Τσίπρα, αλλά και του κ. Σκουρλέτη, τον Αλέκο Αλαβάνο να δηλώσει ότι ο Σύριζα δεν έχει ιδεολογία, ότι είναι συνεργάτης στην τρομοκράτηση του λαού και ότι πρέπει άμεσα να βγούμε από το Ευρώ.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα τον Στάθη Παναγούλη να απειλήσει πολιτικούς με λιντσάρισμα, να αποκαλέσει τον Νίκο Δένδια «νεοναζί» και να ταυτίσει τους ληστές – τρομοκράτες με τους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα τον «σύντροφο» Νάσο Θεοδωρίδη να πει ότι ο Κολοκοτρώνης είναι στυγνός σφαγέας, ότι πρέπει να διεκδικήσουμε την καθιέρωση «μακεδονικής γλώσσας» στην Ελλάδα, ότι τα Ίμια είναι «Τουρκικά», ότι η εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο ήταν μια λογική αντίδραση απέναντι στην καταπίεση των Ελλήνων…
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα την Βουλευτίνα τους κ. Γαιτάνη να ζητήσει την αναγνώριση των Σκοπίων με το όνομα «Μακεδονία»
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα τον κ. Στρατούλη να συμπαραταχθεί στην κατάληψη του ΜΕΤΡΟ και της Χαλυβουργίας και μαζί με άλλους συντρόφους να δηλώνουν «σήμερα θα ρίξουμε τη χούντα».
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα τον «σύντροφο» Κουράκη να απαιτήσει την επιβολή κεφαλικού φόρου σε όποιον δηλώνει Χριστιανός.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ ζήτησα από όλους τους «συντρόφους» να δηλώνουν σε κάθε περίσταση ότι το «Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του» και ότι όποιος τολμήσει να προχωρήσει σε ανακήρυξη ΑΟΖ, ο ΣΥΡΙΖΑ θα βρεθεί απέναντί του.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ ζήτησα να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ η «άμεση έξοδός μας από το ΝΑΤΟ» και εγώ είπα στον «σύντροφο» Καραγιαννίδη να το επαναλαμβάνει σε κάθε τηλεοπτική του εμφάνιση.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ συμβούλεψα τον κ. Τσίπρα να δηλώνει ότι θα βρεθεί απέναντι σε κάθε επένδυση, ότι θα βάλει φυλακή όποιον ξένο τολμήσει να συμμετάσχει στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων και ότι θα επανακρατικοποιήσει όλες τις επιχειρήσεις.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα τον “σύντροφο” Λαφαζάνη να ζητάει άμεση έξοδο από το Ευρώ και να διατυμπανίζει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι έτοιμος να κυβερνήσει.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ προσωπικά παρακάλεσα τον “σύντροφο” Διαμαντόπουλο να δηλώνει αναρχικός, να χαρακτηρίζει «επανάσταση» την πυρπόληση της Αθήνας το 2008, να στοχοποιεί επιχειρήσεις και επιχειρηματίες και να στέκεται αλληλέγγυος στα «παιδιά» της Βίλλας Αμαλία.
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ ζήτησα από τον “σύντροφο” Καραγιαννίδη να δηλώνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ του προμηθεύει λοστάρια, μάσκες και κοιμάται με τον «Τσελεμεντέ του Αναρχικού» στο προσκεφάλι.
*****************
*-Η Αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα τον ίδιο τον Πάνο τον Σκουρλέτη, όταν ζοριστήκαμε, να δηλώσει ότι τα λοστάρια, οι μάσκες και τα εκατοντάδες άδεια μπουκάλια στην ΑΣΟΕΕ, είναι είδη οικιακής χρήσης…
*****************
*-Η αλήθεια είναι ότι εγώ έβαλα την “σύντροφο” της Χαλκιδικής και τα τοπικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να δηλώνουν ότι 
«Στη Χαλκιδική δεν λογαριάζουμε εάν θα σκοτωθούν παιδιά».
*****************
Αυτά και άλλα πολλά φτιάχνουμε καθημερινά με τον κ. Σκουρλέτη.
*****************
Και κάτι ακόμα που πρέπει να γνωρίζετε: 
*****************
Τις μέρες που υπάρχει κάποιο θέμα που μπορεί να μας χαλάσει την εικόνα που μαζί συνδιαμορφώνουμε, όπως για παράδειγμα η επίσκεψη κάποιου σημαντικού ξένου ηγέτη, όπως ο Γάλλος Πρόεδρος Φρανσουα Ολάντ, παρακαλώ τον κ. Σκουρλέτη και βάζει μπροστά τους δικούς του δημοσιογράφους, τους συνδικαλιστές της ΕΣΗΕΑ και της ΠΟΕΣΥ. 
*****************
Αναγγέλλουν μία απεργία, και αμέσως βαράνε σιωπητήριο τα κανάλια και οι εφημερίδες. 
*****************
Αν κανένας μάλιστα από τους δημοσιογράφους, αποφασίσει να σεβαστεί τις «προκλητικές» αποφάσεις της Δικαιοσύνης που συνήθως κρίνουν παράνομες αυτές τις απεργίες, χτυπάμε και καμιά διαγραφή για παραδειγματισμό, και κάθονται όλοι σούζα…
*****************
Όποια, λοιπόν, ανοησία εκστομίζουν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, εγώ την υποκινώ και εγώ ευθύνομαι. 
*****************
Εγώ ευθύνομαι που κάθε μέρα και για διαφορετικό λόγο, σας «κράζει» «σύντροφε» Πάνο ολόκληρη η κοινωνία.
*****************
Μην ταράζεσαι «σύντροφε» Πάνο.
*****************
Όταν για τις ανοησίες σας ξεσηκώνονται και οι πέτρες, δεν φταίτε εσείς. 
*****************
Φταίνε τελικά, οι... πέτρες που ξεσηκώνονται…!!!

2 σχόλια:

  1. Μήπως πρέπει να στείλετε έναν ΩΡΛ στον ΣΥΡΙΖΑ να τους ξεβουλώσει τα αυτιά για να ακούσουν επιτέλους όλες τις χαζομάρες και βλακείες που εκστομίζουν;;;;
    Ή μήπως πρέπει να τους στείλετε έναν ψυχίατρο να εξετάσει την χαζομάρα τους;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΑ, ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή