Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΗΣ..


ΤΟΝ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΔΙΑΣΥΡΜΟΥ Η "ΤΣΟΥΓΔΟ" ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ...
Σήμερα στη βουλή γινόταν προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση για τις "Αλλαγές που πλήττουν τα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα των Νεων".
"Ως εκ του θεσμικού του ρόλου", πήρε το λόγο και ό πρόεδρος Γιώργος του ΛΑΟΣ.
Μίλησε βρε παιδί μου γιά...παιδεία.!
Σε κάποια αποφορά του λόγου του αυτοδιαφημιζόμενος όπως πάντα, είπε:
"Με έπιασε ένας κυριος και μου είπε:
Κύριε ( τόνισε ότι είναι Κύριος, όπως του το τονίζει και ο Αυτιάς) Καρατζαφέρη , είμαι Πρύτανης....ενος Πανεπιστημίου και θέλω να με βοηθήσετε, διότι το Πανεπιστήμιο μου είναι γεμάτο ναρκωτικά."
Βέβαια κανένας Πρύτανης δεν "έπιασε" τον Καρατζαφέρη, -- γιά όνομα του Θεού --να ζητήσει την βοηθειά του.
Η "τσούγδο" Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, αμέσως κατάλαβε το "παραμύθι" του Καρατζαφέρη και απάντησε:
"Να μου πείτε το όνομα του Πρύτανη, πως κατήγγειλε σε σας τι γίνεται στο Πανεπιστημιο και δεν το κατήγγειλε σε μένα , που είμαι η αρμόδια Υπουργός ή γιατί δεν το κατήγγειλε στον Εισαγγελέα", ποιό είναι το ονομά του;"
Κοκκαλο ο Καρατζαφέρης....ακόμα δεν απάντησε.!
Όπως πολλες φορες σας έχουμε γράψει, ο Καρατζαφέρης δεν λέει αλήθεια....ούτε κατα λάθος.!
Το δε δυστύχημα είναι ότι, -- όπως συμβαίνει με τα άλλα όργανα του σώματος -- , στο μυαλό και την ψυχή του ανθρώπου δεν μπαίνει... "καθετήρας".!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου