Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Ο ΜΙΚΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ


"ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ"...
Ο Μίκης Θεωδωράκης δίνει ηχηρή απάντηση στη Θάλεια Δραγώνα και επειδή στο τέλος της επιστολής του γράφει:
"Επειδή θεωρώ ότι με την απάντησή μου αυτή μου δόθηκε η ευκαιρία να αναπτύξω ορισμένα ουσιαστικά επιχειρήματα στην προσπάθειά μου να διαφωτίσω όσο γίνεται πληρέστερα τον ελληνικό λαό για τα κίνητρά μου στον αγώνα που ξεκίνησα και συνεχίζω, είμαι υποχρεωμένος να την δημοσιεύσω στο διαδίκτυο, όπως έκανα έως τώρα, δεδομένου ότι τα ισχυρά ΜΜΕ προς το παρόν αποφεύγουν ακόμα και να αναφερθούν στις απόψεις μου καταφεύγοντας ως συνήθως σε ύβρεις…
Αυτό θα πει ελευθερία τύπου! " ....
Αξίζει λοιπόν να διαβάσετε και τις δύο επιστολές στη πηγή τους, κάνοντας
ΚΛΙΚ ΕΔΩ
:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου