Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ 1,3 Δις Ευρώ, ΤΩΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ--ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΜΕ ΤΟ... ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ...!!!

 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΝΑ ΠΛΕΕΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ καί ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ -ΕΝ ΑΧΡΗΣΙΑ- ΣΤΗΝ...ΣΤΕΡΙΑ...!!!

Ο Βουλευτής της Ν.Δ.,  Αργύρης Ντινόπουλος αναφέρεται στην σκανδαλώδη σύμβαση  η οποία μάλιστα έλαβε και την μορφή... Νόμου (3885/29-09-10) που ψηφίστηκε στην Βουλή ( από το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ).

Ψήφισαν δηλαδή,  να εισπράττουν εκατομμύρια οι Γερμανοί και να αφήνουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά να ερημώνουν...!!!
Η σύμβαση αυτή είναι συνέχεια της  γνωστής σύμβασης η οποία υπεγράφη το έτος 2000 και για την οποία έχει ήδη παραπεμφθεί στην δικαιοσύνη ο τότε αρμόδιος υπουργός Άκης Τσοχατζόπουλος μετά από απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής.
Υπενθυμίζεται ότι με βάση εκείνη την σύμβαση ( του 2000) το ελληνικό δημόσιο είχε ήδη πληρώσει ( μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2010) στους αναδόχους το ιλιγγιώδες ποσό των 2.033.100.000 ευρώ και είχε παραλάβει μόλις ένα υποβρύχιο , το γνωστό « Παπανικολής».
Αλλά και την νέα σύμβαση του Σεπτεμβρίου 2010 η ανάδοχος εταιρία , μόλις τον Μάιο του 2011 ,την κατήγγειλε ( με πρόσχημα εσωτερικές διαφωνίες μεταξύ των κατασκευαστών) με αποτέλεσμα να σταματήσουν , ουσιαστικά, οι εργασίες στα υποβρύχια.
Παρόλα αυτά το ελληνικό δημόσιο έχει καταβάλει στην ανάδοχο εταιρία ( μετά τον Σεπτέμβριο του 2010) το συνολικό ποσό των 412 εκατομμυρίων ευρώ αν και καμία ουσιαστική εργασία δεν έχει γίνει στα υποβρύχια.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες οι ανάδοχοι του έργου ασκούν πιέσεις στο ελληνικό δημόσιο και για νέες εκταμιεύσεις σημαντικών ποσών ισχυριζόμενοι ότι, αν δεν λάβουν αυτά τα ποσά, θα φύγουν από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά !

Πρόκειται, προφανώς, για εκβιασμό αφού εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι λόγω των παθογενειών των σχετικών συμβάσεων ( τόσο του 2000 όσο και του 2010) το ελληνικό δημόσιο έχει ήδη καταβάλει το συνολικό ποσό των 2.433.100.000 ευρώ ( πράγματι ιλιγγιώδες !) και έχει παραλάβει μόνον ένα υποβρύχιο ( τον «Παπανικολή») ενώ το όλο πρόγραμμα κατασκευής των άλλων έξι υποβρυχίων βρίσκεται , ουσιαστικά, στον αέρα.


Αλλά και το υποβρύχιο «Παπανικολής» , σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, βρίσκεται πολύ συχνά στα Ναυπηγεία για συντήρηση -αν και είναι καινούριο- ενώ οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η ανάδοχος εταιρία ετοιμάζεται να προχωρήσει και σε νέες τιμολογήσεις των εργασιών στο « Παπανικολής» πέραν του ποσού των 2.433.100.000 ευρώ που συνολικά έχει λάβει για το πρόγραμμα κατασκευής των υποβρυχίων.

Δεστε τα σχετικά βιντεο εδώ πού... αλληλοσυγχαίρινται Βενεζέλος--Καρατζαφέρης...!!! 
:

3 σχόλια:

  1. Το Υ/Β Παπανικολής είναι το πρώτο υποβρύχιο
    τύπου 214 που καθελκύσθηκε από τα γερμανικά ναυπηγεία του Κιέλου . Η χώρα μας είναι η πρώτη
    χώρα που απέκτησε τέτοιο υποβρύχιο , που είναι
    το πιό εξελιγμένο από όλα τα άλλα συμβατικά υποβρύχια.

    Η παραλαβή του καθυστέρησε επί μακρόν λόγω του
    γνωστού προβλήματος που παρουσίασε το Υ/Β σε
    πλεύση επιφανείας και κατάσταση θαλάσσης 6 Bft
    και άνω.

    Το πρόβλημα αυτό οφείλετο σε σχεδιαστικό λάθος,
    γεγονός που είναι σύνηθες σε τόσο σύνθετες και
    εξειδικευμένες κατασκευές. Το πρόβλημα έχει
    ήδη αποκατασταθεί σε μεγάλο ποσοστό , όχι πλήρως, γι αυτό δε τον λόγο , η κατασκευάστρια
    εταιρία HDW (Howaldtswerke Deutsche Werft)
    δεχθηκε να επιστρέψει στην Ελλάδα ποσόν 170
    εκατομμ. ευρώ .

    Πρέπει να τονισθεί ότι το μικρό πλέον πρόβλημα
    της κλίσης δεν επηρεάζει καθόλου την μαχητική
    ικανότητα του Υ/Β ούτε τα χαρακτηριστικά πλεύσης του. Προ της οριστικής παραλαβής ,
    έγιναν πλυήμερες δοκιμές όλων των συστημάτων του υποβρυχίου στην θάλασσα της Νορβηγίας που
    είναι γνωστή γιά τις πολύ αντίξοες καιρικές της
    συνθήκες.


    Τέλος ας σημειωθεί ότι η τιμή αγοράς που είχε
    συμφωνηθεί (περίπου 500 εκατομμ. ευρώ ανά Υ/Β)
    είναι σήμερα εξαιρετικά χαμηλή . Η τελευταία
    παραγγελία που έλαβαν το 2010 τα ναυπηγεία HDW
    γιά δύο υποβρύχια τύπου 214 , με αγοραστή χώρα
    της Νότιας Αμερικής ήταν 613 εκατομμ. ευρώ ανά
    υποβρύχιο.

    Αυτά γιά το Υ/Β Παπανικολής . Το γιατί δεν
    προχωρεί η κατασκευή και των άλλων τριών υποβρυχίων είναι θέμα που μπορεί να το ερευνήσει διεξοδικότερα ο κ. Ντινόπουλος και να
    μας ενημερώσει, διότι από το αρχικό κείμενο
    προκύπτει ότι στερείται επαρκούς ενημέρωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επομένως φίλε καλά πληρώσαμε σε πρώτη φάση 2 δις ευρώ και σε δεύτερη 400 εκατ ευρώ και το Υποβρυχιο Παπανικολής είναι στη στεριά και οχι στη θάλασα;;;
    Ο Ντινόπουλος δεν έχει επαρκή ενημέρωση ή εσύ επαρκώς δεν διάβασες τι γράφει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ??? ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΕΝΩ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ? ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ? ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟΡΠΙΛΛΕΣ? ΕΛΕΟΣ!! ΕΝΤΑΞΕΙ, ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟΣ, ΕΙΔΑΜΕ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΩΝ ΚΟΛΛΕΓΙΩΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή