Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Η "ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ" ΜΕ ΤΗ Ν.Δ.


"ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ"
Απο την Αννα Μπιθικώτση
Λογοτέχνη
Υπ. Βουλευτη B'ΑΘΗΝΩΝ


Τίποτα στη ζωή δεν είναι εύκολο, άλλωστε στην ζωή δεν υπάρχουν έτοιμοι δρόμοι, τους φτιάχνουμε εμείς. Σ΄ αυτόν λοιπόν το δύσκολο δρόμο που επέλεξα να περπατήσω, νοιώθω ότι δεν είμαι μόνη. Μαζί μου πορεύονται όλοι όσοι επιμένουν στα δύσκολα να λένε «θέλω και μπορώ».
Θέλω και μπορώ για ό,τι μας ενώνει, μας εμπνέει, μας δείχνει το δρόμο για την
Ελλάδα που θέλουμε και μπορούμε.
Αυτά τα λόγια είναι το μήνυμα και η υπόσχεσή μου απέναντι στην εμπιστοσύνη των πολιτών προς το πρόσωπό μου στην τόσο δύσκολη περιφέρεια που επέλεξα, λόγια που δεν θα μείνουν λόγια αλλά όρκος ζωής απέναντι στον Θεό και στον άνθρωπο.
Η ιστορία μας έχει διδάξει ότι σε κρίσιμες ώρες δεν χρειάζονται ευχολόγια και υποσχέσεις. Απαιτείται ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ και ΕΥΘΥΝΗ. Ο Κώστας Καραμανλής αποτελεί τεράστιο κεφάλαιο στη σύγχρονη πολιτική σκηνή της Ελλάδας και προτάσσοντας τα ιδανικά του θα μπορέσει να διορθώσει τα τυχόντα κακώς κείμενα και να συνεχίσει προκειμένου να ολοκληρώσει τη στρατηγική των μεταρρυθμίσεων που χρειάζεται η Ελλάδα στη δυναμική της πορεία της στο αύριο.
Γι΄ αυτό αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Τούτες τις άγριες και κουρσάρικες μέρες στα δύσβατα και ανηφορικά μονοπάτια που έχουμε μπροστά μας, πρέπει να είναι σταθερή η απόφαση μας, να τα διαβούμε και να φτάσουμε μέχρι το ξέφωτο της ελπίδας και της αισιοδοξίας.
Μαζί…
γιατί είναι αγώνας για την κάθε καλύτερη μέρα που δικαιούμαστε και για την οποία αξίζει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, τις προσπάθειές μας.
Ξέρω πως «για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ»…
Tο έμαθα από το σπίτι μου «που ΄χε κι αυτό ψυχή»,
«σε κείνα τα μικρά κι ανήλιαγα στενά της φτωχογειτονιάς μου»,
στο Περιστέρι…

Ίσως γιατί μεγάλωνα αντί για παραμύθια με τραγούδια που μου μπόλιαζαν το αίμα …
Ίσως γιατί στο αίμα μου κυλάει το αίμα του ερμηνευτή της Ρωμιοσύνης, του δικού σας Μπιθικώτση, του ακριβού μου πατέρα Γρηγόρη που κοιτάζοντάς μας τώρα πια από ψηλά, μας τραγουδά…
«Μη παρακαλώ σας,
μη λησμονάτε τη χώρα μου…»

Ας ενώσουμε τη φωνή μας μαζί του κι ας γίνουμε η φωνή της ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ»!
Άννα Μπιθικώτση

3 σχόλια: