Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΥΠ. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΟ 7ο ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΑΘΗΝΩΝ

Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ SER ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ...
 
Η Συγγραφέας-Ποιήτρια-Χρονογράφος, Άννα Μπιθικώτση, κόρη του αείμνηστου SER του Ελληνικού τραγουδιού, Γρηγόρη Μπιθικώτση είναι Υποψήφια με τον συνδυασμό «Αθήνα, Πόλη της Ζωής μας», στο 7ο Δημοτικό Διαμέρισμα.
Η Άννα εξομολογείται και γράφει:
Είμαι και θα μείνω ένας άνθρωπος της Τέχνης, του λόγου και της υπόσχεσης που γίνεται πράξη για να κινητοποιηθούν συνειδήσεις και να ευαισθητοποιηθούν νέοι διανοούμενοι , να διαμορφωθεί ένα νέο πνευματικό ρεύμα που να καταλήγει στη συμπύκνωση πολλών και διαφορετικών στοιχείων σε ένα νέο πολιτισμικό σταυροδρόμι.
Ξέρω πως «για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ».
Το έμαθα από το σπίτι μου που είχε κι αυτό ψυχή.
Ίσως γιατί μεγάλωσα αντί για παραμύθια με τραγούδια που μου κράτησαν ξύπνια τη συνείδηση.
Όλοι αδελφωμένοι θα συντελέσουμε στη συνέχεια του ιστορικού
οράματος της Αθήνας μας, που τόσο βάλλεται από παντού, αρκεί να το πιστέψουμε και να αγωνιστούμε μαζί για την Πόλη μας, «το στολίδι αυτού του κόσμου του μικρού του μέγα»!.
Ψήφος στην Άννα είναι και ένα Μνημόσυνο τιμής στον αξέχαστο Γρηγόρη Μπιθικώτση, που μας τραγούδησε μεταξύ των άλλων πως:
«Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ»...

1 σχόλιο:

  1. Ένα μεγάλο ευχαριστώ

    μ' όλη μου τη δύναμη της φωνής μου..

    Να τη φωνάξω τόσο δυνατά

    που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο,

    καμιά ελπίδα να μη πεθάνει..



    Με εκτίμηση

    Αννα Μπιθικώτση

    ΑπάντησηΔιαγραφή