Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΣΑΜΑΡΑΣ: «ΟΤΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ και ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΞ. ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ τι ΖΗΤΑΝΕ...ΕΣΥ τί ΖΗΤΑΣ»

«ΕΣΥ τί ΕΘΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΧΕΙΣ.;;; ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΖΙ και ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΕΣΥ ΣΤΟ… ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ».;;;

Σκληρή ήταν η αντίδραση του Αντώνη Σαμαρά στο τηλεφώνημα του Παπανδρέου.
«Οταν ένας Πρωθυπουργός και ένας Αρχηγός Αξιωματικής Αντιπολίτευσης πάνε στο εξωτερικό σημαίνει ότι εμφανίζονται στους ξένους με μια κοινή θέση για κάτι που ζητάνε ή διαπραγματεύονται...
Εσύ τί ζητάς;», είπε ο Πρόεδρος της ΝΔ απευθυνόμενος στον Γ. Παπανδρέου.
«Τί εθνικη γραμμή έχεις;», είπε ο Σαμαράς και συνέχισε :
«Εδωσες χθες καμία εθνική γραμμή;
Θα δεσμεύσω όλη τη χωρα για κάτι που δεν ξέρω;
Πρώτα απ' όλα έχουμε συμφωνήσει σε τίποτα μαζί;
Εδώ ούτε με τους υπουργούς σου δεν έχεις κοινές θέσεις και διαφωνείτε για την οικονομική σου πολιτική.
Και που ξέρω εγώ στο παρασκήνιο τί έχεις συμφωνήσει;
Εδώ δεν μας έχεις δώσει ούτε τις επιστολές που έστειλες στο ΔΝΤ και στις ζητήσαμε, θέλεις να νομιμοποιήσω αυτά που δεν ξέρω;
Θα παω με κλειστά χαρτιά να συμφωνήσω σε ό,τι ήδη έχεις εκει συμφωνήσει;
Και τί διαπραγματεύσεις κάνετε;
Αυτα που είπε ο Βενιζέλος ότι ξεκινάει σήμερα;
Εγώ θα πάω στις Βρυξέλλες και θα κάνω το εθνικό μου καθήκον, αυτό που έκανα ενάμιση χρόνο και εσείς πάντα χαιρόσασταν όταν διαφωνούσαν μαζί μου».
« Και εχθές ακόμα αυτά που είπες στο κοινοβούλιο όταν με καθύβριζες, και όταν εμείς μιλούσαμε ο Βενιζέλος μας έβριζε στη βουλή.
Αρα θα πάω στις Βρυξέλλες αλλά όχι μαζί σου.
Δεν βοηθιέται έτσι η χώρα, και η δημοκρατία πρέπει να έχει εναλλακτικές λύσεις.
Να κάψω την προοπτική της χώρας για μια άλλη λύση;
Αν άλλωστε εγώ γυρίσω όπως είπες και σε συκοφαντώ όπως είπες, τότε τον συκοφάντη τί τον θές μαζί σου , για επικοινωνιακό τέχνασμα;
Και κάτι ακόμα.. το Γουδί να ρωτήσεις ποιός το είπε και σίγουρα όχι εγώ»…!!!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου