Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Η "ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε.




ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ


Ο επί εικοσαετία πελάτης της τράπεζας, Ιωάννης Ανδριόπουλος καταγγέλει:
Είµαι πελάτης της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος εδώ και 2 δεκαετίες. Κατά τη διάρκεια του χρονικούαυτού διαστήµατος εισερχόµουν σε οποιοδήποτε κατάστηµα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος σεόλη την επικράτεια ελευθέρως και για την πραγµατοποίηση οποιασδήποτε συναλλαγής µου ουπάλληλος απαιτούσε την επίδειξη του Αστυνοµικού ∆ελτίου Ταυτότητας για την ολοκλήρωση τωνσυναλλαγών µου µε την Τράπεζα είτε αφορούσε εµένα προσωπικά ως πελάτη είτε κατάθεση χρηµάτωνυπέρ τρίτων. Σήµερα στις 16/03/2009 προσήλθα για συναλλαγή στο υποκατάστηµα της ΕΤΕ τηςγειτονιάς µου στη διασταύρωση των οδών Αγίου Μελετίου & 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) καιδιαπίστωσα ότι για την είσοδο στο κατάστηµα έπρεπε να εισέλθω σε ειδικά σχεδιασµένο κουβούκλιοµέσα στο οποίο να κοιτάξω µια κάµερα και εν συνεχεία να εισέλθω στην τράπεζα. Επειδή αρνήθηκανα υπακούσω στις φωνητικές οδηγίες που µε καλούσαν να κοιτάξω στην κάµερα, πλησίασε υπάλληλοςτης Τράπεζας πίσω από το γυάλινο τζάµι του κουβουκλίου και µε ενηµέρωσε προφορικά ότι:Είτε ακολουθώ τις φωνητικές οδηγίες να εστιάσω το βλέµµα µου στην κάµερα προκειµένου νααπασφαλιστεί η κύρια πόρτα εισόδου στην Τράπεζα, είτε πρέπει να αποχωρήσω διότι δεν υπάρχειεναλλακτικός τρόπος συναλλαγών στο υποκατάστηµα πλέον και οποιαδήποτε αναφορά µου οφείλει ναλάβει χώρα αποκλειστικά στη ∆ιοίκηση της ΕΤΕ. Σηµειώνεται, δε, ότι εγώ δε συναίνεσα στηνεπεξεργασία των προσωπικών µου δεδοµένων για να επιτρέψω στην Τράπεζα να τα συλλέξει ούτε ουπεύθυνος επεξεργασίας προσωπικών δεδοµένων είχε αναρτήσει απόφαση της ΑΠ∆ΠΧ για τηνεπεξεργασίααυτώνπαράµόνοεντολέςστοντρόποσυλλογήςτους.Επειδή η ανωτέρω Φωτογράφιση-Ιριδοσκόπηση προσβάλλει την προσωπικότητα µου και τηθρησκευτική µου συνείδηση (Άρθρα 5 & 13 Συντάγµατος) παραβιάζει τα προσωπικά µου δεδοµένα(Ν.2472/1997), το δικαίωµα στην προσωπικότητα µου, τα χρηστά ήθη και την καλή πίστη βλάπτονταςπαράλληλα µονοµερώς καταχρηστικά και εις βάρος µου τη συµβατική µου σχέση µε την ΕθνικήΤράπεζα της Ελλάδος (ΑΚ) και το τεκµήριο αθωότητας µου (Ποινικό ∆ίκαιο) και επιφέρει ενδεχόµενηανήκεστη βλάβη στην υγεία µου (τύφλωση), όπως αναφέρει σχετικά µε την ιριδοσκόπηση ο«ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ» σε σχετικό του δηµοσίευµα.
Ζητώ:·Από την ΕΤΕ την σχετική άδεια από την ΑΠ∆ΠΧ να της επιτρέπει επεξεργασία των προσωπικών µουδεδοµένων, την εξαίρεσή µου από το σύστηµα φωτογράφισης-ιριδοσκόπησης σε όλα τα καταστήµατατης Ελλάδος και αν δεν είναι σε θέση να µου εξασφαλίσει ελεύθερη πρόσβαση, να τοποθετήσειυπάλληλο στην είσοδο των καταστηµάτων της ο οποίος θα επιτρέπει την είσοδο µε µόνη υποχρέωσητην επίδειξη της αστυνοµικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου που θα γίνεται η αντιπαραβολή τουπροσώπουµουµετηφωτογραφίασταενλόγωέγγραφα.·Από την ΑΠ∆ΠΧ εντός 50 ηµερών το αργότερο από την υποβολή της παρούσας αναφοράς να µου απαντήσει αιτιολογηµένως και αν έχει δώσει άδεια επεξεργασίας φωτογράφισης-ιριδοσκόπησης στηνΕΤΕ ή έχει απορρίψει σχετικό αίτηµα να µου προσκοµίσει τα έγγραφα.
Από την Τράπεζα της Ελλάδος εντός 50 ηµερών το αργότερο από την υποβολή της παρούσαςαναφοράς στα πλαίσια του εποπτικού ελέγχου όλων των εµπορικών τραπεζών στην επικράτεια αν έχειλάβει γνώση εγκατάστασης συστηµάτων φωτογράφισης-ιριδοσκόπησης στην είσοδο τραπεζών όχι γιαυπαλλήλους αλλά για συναλλασσόµενους, αν ναι τι µέτρα έχει λάβει ή τι πρόκειται να λάβει για τηνεξάλειψη της παραβίασης των συνήθων εµπορικών πρακτικών από τις τράπεζες.
∆εδοµένου ότι έχουν παρέλθει πολλοί µήνες από τις πρώτες καταγγελίες στην ΑΠ∆ΠΧ και η ΕΤΕσυνεχίζει την παράνοµη φωτογράφηση-ιριδοσκόπηση δηλώνω ότι αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήµαταµου στις ηµεροµηνίες που ορίζει ο νόµος, επιφυλάσσοµαι να ζητήσω ποινική διερεύνηση τηςαναφοράς µου από την Εισαγγελία για πράξεις ή παραλείψεις των µελών τόσο του ∆Σ της ΕΤΕ όπωςνόµιµα εκπροσωπείται, όσο ενδεχοµένως και των µελών του ∆Σ της ΑΠ∆ΠΧ όπως νόµιµαεκπροσωπείται και παντός άλλου υπευθύνου πέρα από τυχόν αστικές ή διοικητικές αξιώσεις.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου