Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

O "TOTOΣ" ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΥ....ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ..!!!


ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ.... ΧΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΣΠΙΟΥΝΟΣ....


Άκου "μυαλοφυγόδικε," Παπαγιάννη εσύ και τα αφεντικά σου...
Δεν υποκύπτω ούτε στίς απειλές , ούτε στούς εκβιασμούς σας.
Τόσο σού "κόβει" και τόσο "μυαλοφυγόδικος" είσαι , πού μόνος ομολόγησες ότι είσαι ρουφιάνος ,σπιούνος και καταδότης αφού έδωσες το ΙΡ
του blog μας στίς.... αρμόδιες υπηρεσίες...!!!

Έτσι διατύπωσες τις απειλές σου στελνοντάς τες στο ΙΧΝΟΣ
Άλλωστε το δικό μου το ιστολόγιο τό ξέρεις απ΄'εξω και ανακατωτά" αφού ΕΣΥ το έστησες έναντι αμοιβής 1000 ευρώ καί ΟΧΙ η Ρηγίλης , όπως ψυδώς διαδίδεις θλιβερέ συκοφάντη.
Η φωτό πού σε έχω , όπως και σε΄άλλες είναι ο αδιάψευστος μάρτυρας...
Αντιλαμβάνομαι πλήρως την ταραχή, τη συγχυση και τις πιέσεις πού δέχεσαι από τα αφεντικά σου, που βλέπουν ότι τα "παραμύθια" τους τελειώνουν και σε υποχρεώνουν να γράφεις απειλές και εκβιασμούς.
Σας το ξαναγράφω ότι εγώ δεν υποκύπτω, θά γράφω ότι εγώ κρίνω σκόπιμο και όποιος νομίζει ότι θίγεται είμαι γνωστής διεύθυνσης και ας μού κάνει αγωγή να πάμε στα δικαστήρια .
Δεν μοιάζω εσένα πού κρυβόσουν ...άθλιε καταδότη και επαγγελματία συκοφάντη...
Έχω ως επιλογή την αλήθεια και το δίκαιο, σε αντίθεση με άλλους πού έχουν επιλέξει ως τρόπο επιβίωσης , απειλές καί εκβιασμούς..
Μήπως γιά τον Ν.Χατζηνικολάου τά ίδια δεν έγραφες όταν σε πέταξε με τις κλωτσιές;!.
Έχεις παραδοθεί προ πολλού στη χλεύη και την περιφρόνηση όλων των συναδέλφων σου.
"Μυαλοφυγόδικε," κατάλαβε ότι εμπαθή και εξωνημένα ανθρωπάκια , δεν τα φοβάμαι όπως δεν φοβάμαι και τα σκουλίκια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου