Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΡΤΑΣ


ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

"Θέλω να καταγγείλω ένα συμβάν που μας έτυχε στο γενικό νοσοκομείο της Άρτας.Μέση Οκτωβρίου(πέρσυ),ο παππούς μου μετέβη με βαρύ εγκεφαλικό στο νοσοκομείο στην Άρτα.Καθώς δεν ήταν το πρώτο εγκεφαλικό που έπαθε,εγώ και η οικογένειά μου που είμαστε μόνιμοι κάτοικοι Γερμανίας,σπεύσαμε με το αεροπλάνο την ίδια μέρα στην Ελλάδα για να είμαστε κοντά του... Κατεβήκαμε Θεσσαλονίκη και από εκεί πήραμε το ΚΤΕΛ για 'Αρτα.Πήγαμε κατευθείαν στο νοσοκομείο καθώς μας είπαν ότι ο παππούς μας δεν θα καταφέρει να μείνει εν ζωή.Μείναμε λοιπόν όλη την νύχτα στο πλευρό του.
Εδώ λοιπόν θέλω να επισημάνω ότι μια νοσοκόμα που την ζητήσαμε να έρθει να μετρήσει τον πυρετό στον παππού μου,μας είπε να το μετρήσουμε μόνοι μας!καθώς λοιπόν δεν της είπαμε τίποτα,της ζητήσαμε τουλάχιστον να γύρισει τον παππού μου από την άλλη πλευρά για να μπορέσει να κοιμηθεί.
Η απάντηση της κυρίας;"Δεν είναι δουλειά μου να χαραμίσω και την μέση μου!"Λόγω το ότι δεν κοιμηθήκαμε καθόλου και είμασταν κουρασμένοι από το ταξίδι δεν δώσαμε λοιπόν σημασία.
Και ρωτάω λοιπόν...Αυτά τα δυο πράγματα δεν ήταν δουλειά της νοσοκόμας;;;
Το άλλο το πρωί λοιπόν,κατά της 9,(εδώ πρέπει να πω,ότι η καθαρίστρια σφουγγάριζε τον έναν διάδρομο από της 7 η ώρα)η μητέρα μου κατέβηκε να πάει στο περίπτερο.
Γυρίζοντας,η καθαρίστρια δεν την άφισε να μπεί(ούτε την μητέρα μου,ούτε άλλους επισκέπτες)λέγοντάς της ότι ακόμα σφουγγαρίζει.
Η μητέρα μου την ρώτησε λοιπόν τι στο καλό σφουγγαρίζει 2 ώρες έναν διάδρομο,της απάντησε ότι θα σφουγγαρίσει όσην ώρα της (κατά λέξη) γουστάρει!Κάνοντας λοιπόν μεγάλη φασαρία η μάνα μου για να μπεί μέσα,η καθαρίστρια πήγε και φώναξε την διευθήντρια.
Η διευθυντρια,έρχετε και λέει στην μήτερα μου και τους άλλους επισκέπτες,ότι τελείωσε το επισκεπτήριο (9 η ώρα το πρωί!!!)επειδή φέρνουν μικρόβια από έξω...(!!!)και ότι άμα δεν σταματούσε να φωνάζει η μητέρα μου,θα φωνάξει το SECURITY!Η μητέρα μου,έξω φρενών που δεν την άφηναν να μπεί,την έκανε ένα με το χώμα επισημάνοντάς της ότι ήρθαμε από την Γερμανία για να σταθούμε δίπλα στις τελευταίες ώρες του παππού μου,και ότι δεν πρόκειτε κανένα Security να την κρατήσει έξω περιμένοντας να τελειώσει η καθαρίστρια(εφόσον αυτή δεν τελείωνε ποτέ).
Η διευθύντρια τότες,άρχισε να γελάει (!!!) και να λέει εντάξυ,περάστε μέσα....".
Ο θάνατος του παππού μου δεν μας άφησε να ασχοληθούμε παιρετέρω με το θέμα αυτό,αλλά η απίστευτη ειρωνεία της διευθήντριας,η βαρεμάρα της νοσοκόμας να κάνει την δουλειά της,και η χαλαρή η καθαρίστρια,δεν είναι πρέπον για ένα νοσοκομείο και δεν είναι πρέπον απέναντι σε ανθρώπους που έρχονται και επισκέφτονται τους αρρώστους.
Αναρτήθηκε απόhttp://epirusgate.blogspot.com/

1 σχόλιο:

  1. θεωρουν το νοσοκομειο σπιτι τους,κ οι ασθενεις τους ταραζουν την ηρεμια τους.δυσανασχετουν καθε φορα που ζητας βοηθεια...θεωρουν τελειομενους ανθρωπους μεγαλης ηλικιας.το περασα με το θειο μου,λεγοντας πως δεν θα ζησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή