Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΟΛΓΑ ΡΕΝΤΑΡΗ…!!!

«ΗΣΑΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΥΤΕ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ ΟΥΤΕ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟ, ΗΤΑΝ ΑΤΟΜΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 60 ΕΤΩΝ»…!!!

Όταν ό άνθρωπος έχει παιδεία, μόρφωση, πνευματική συγκρότηση και κοινωνική υπόσταση, φαίνεται από μακρυά…
Τώρα γιατί η Διαμαντοπούλου με την Χριστοφιλοπούλου είναι Υπουργοί και δεν είναι η Ρενταρή , υπάρχει η μόνιμη και διαρκής εξήγηση.
Δεν είναι ημιμαθής, προφανώς δεν είναι κομματικά υποτακτική, είναι αυθεντική και δεν είναι επιτηδευμένη και κυρίως δεν είναι… «τσόκαρο»…!
Περιγράφει στο
Βήμα της Κυριακής, με αφοπλιστική ειλικρίνεια και αξιοπρέπεια την άτυχη στιγμή της, του προπηλακισμού της, από τους Αγανακτισμένους:
«Περικύκλωσαν το βουλευτικό μου αυτοκίνητο και άρχισαν να μου πετούν πέτρες, γιαούρτια, αυγά και μπουκάλια με νερό.
Ένας μάλιστα είχε και μία ντουντούκα και την έβαζε στο αυτί μου και με εξύβριζε με τον χειρότερο τρόπο και χειρονομούσε εναντίον μου»
«Εγώ, που τίποτα δε με φοβίζει, έπαθα σοκ εκείνη την ημέρα.
Και ξέρετε γιατί;
Γιατί όλοι αυτοί που με προπηλάκιζαν ήταν άτομα ηλικίας πάνω από 60 ετών.
Φαίνονταν “αγανακτισμένοι”, δεν είδα ούτε έναν κουκουλοφόρο ούτε έναν μασκοφόρο ούτε τίποτε…
Ήταν ηλικιωμένοι –το καταλαβαίνετε;- αυτοί που μας πετούσαν τα αυγά και τα γιαούρτια.
Αυτό ήταν το τραγικό»
«Τα παιδιά μου, η Μυρτώ, 25 χρόνων και η Ιόλη, 23 χρόνων, έγιναν τώρα με αυτές τις καταστάσεις η… μαμά μου»
Δεν απέδωσε ευθύνες , όπως ο κωμικός Καχριμάκης στον ΣΥΡΙΖΑ, ούτε έβαλε τις κλάψες για τα παιδιά της , όπως ο της…Προστασίας του Πολίτη Υπουργός και πρώην Υπουργός Ναυαγίου του Σάμινα…
Αυτά είναι μαθήματα πολιτικού ανδρισμού και ατομικής αξιοπρέπειας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου