Δέκα έγγραφα, επιστολές και fax των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, που βρίσκονταν υπό τον έλεγχο της κρατικής ΕΤΒΑ και υπό την άμεση εποπτεία του τότε Υπουργού Ανάπτυξης Ευ. Βενιζέλου, θεμελιώνουν την ευθύνη του σημερινού Προέδρου του ΠΑΣΟΚ
για το σκάνδαλο των υποβρυχίων, αποτελώντας ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί του Ακη Τσοχατζόπουλου.
Ο προφυλακισμένος πρώην υπουργός Εθνικής Αμυνας και Νο 2 του ΠΑΣΟΚ υπογραμμίζει, προς πάσα κατεύθυνση, την ευθύνη όλων των μελών του ΚΥΣΕΑ της κυβέρνησης Σημίτη, τα οποία ελάμβαναν τους φακέλους των εξοπλιστικών προγραμμάτων, συνυπέγραφαν και δεν μπορούν να επικαλεστούν άγνοια.
Βαθύς γνώστης
Ειδικά όμως η ανάμειξη του κ. Βενιζέλου ήταν άμεση, καθώς η ναυπήγηση των υποβρυχίων έγινε με τη συνεργασία του (εποπτευόμενου από τον ίδιο) Σκαραμαγκά και των γερμανικών HDW και Ferrostaal, ενώ παρακολουθούσε όλη την εξέλιξη της υπόθεσης από τον Φεβρουάριο του 1999 ως τον Απρίλιο του 2000.
Αλλωστε ο κ. Βενιζέλος αποδεικνύεται, στη μακρά πορεία του σκανδάλου των υποβρυχίων, άριστος γνώστης των σημαντικών συναλλαγών των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ):
Οπως αποκάλυψε χθες η «δημοκρατία», αρχικά εξουσιοδότησε, στο ΚΥΣΕΑ της 26ης Ιουλίου 1999, τον κ. Τσοχατζόπουλο «να ολοκληρώσει τις σχετικές διαδικασίες και να αναθέσει το πρόγραμμα το ταχύτερο δυνατόν».
Και πρόσφατα, στο ΚΥΣΕΑ της 18ης Μαρτίου 2010, τροποποίησε… προς το χειρότερο τις συμβάσεις Τσοχατζόπουλου και εγγυήθηκε με τον «νόμο Βενιζέλου» (ν. 3885/10) στον νέο ιδιοκτήτη του Σκαραμαγκά Ισκ. Σάφα πληρωμές εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς απαίτηση του Ελληνικού Δημοσίου για πρόοδο των εργασιών ναυπήγησης!
Δημοκρατια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου