και ΑΛΛΟΙ... ΠΡΟΣΧΩΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ....!!!
Βάρεσε "κανόνι" το κόμμα του Καρατζαφέρη στη Λάρισα καί τα στελέχη του ΛΑΟΣ διασκορπίζονται στους 5 ανέμους...!!!
Δέν τού έμεινε ούτε ένας Υποψήφιος Βουλευτής...
Μετα την Δικηγόρο Ελένη Αξιόγλου,υποψήφια με το ΛΑΟΣ στη Λάρισα το 2007 και 2009,η οποία κατέθεσε υποψηφιότητα με τη Ν.Δ , από τους υποψηφίους του 2009 του ΛΑΟΣ έχουν αποχωρήσει σχεδόν όλοι (Μπέλτσιος-Αξιόγλου-Ντάμτσιος-Γεωργούλας-Λεονταρή).
Μάλιστα δε, ο Μπέλτσιος θα είναι υποψήφιος με τη Χρυσή Αυγή και ο Γεωργούλας με τους Ανεξάρτητους Έλληνες.
Μόνο το "λαμόγιο" και "αρπακτικό"ο Ροντούλης τού έμεινε, αλλά όπως μας πληροφορεί φίλος κι αυτός χάνει πολιτικούς φίλους από παντού.!!!
Έλον Μασκ: «Τα smartphones θα εξαφανιστούν σε 5 χρόνια – Η AI θα γίνει το
νέο κινητό»
-
Ο επικεφαλής της SpaceX και της Tesla, μιλώντας στο podcast του Τζο Ρόγκαν,
ανέφερε ότι τα παραδοσιακά κινητά τηλέφωνα, όπως τα γνωρίζουμε σήμερα,
ενδέχ...
Πριν από 22 δευτερόλεπτα
κΑΤΕΡΙΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑ ΗΡΘΕ ΚΙ Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΩΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ανδρέας Ντάμτσιος ήταν μέλος της Ν.Ε και πρώτος σε ψήφους με το περιφερειακό ψηφοδέλτιο του Ροντούλη,ο Τσουκαρέλας Ιωάννης,αντιπρόεδρος της Ν.Ε απεχώρησε κι αυτός πριν 1 χρόνο!Διάλυση.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ελένη Αξιόγλου είχε πάρει κοντά στους 3 χιλιάδες σταυρούς το 2009!Ο Γιώργος Γαρουφαλιάς είναι εξαφανισμένος,ποιός έμεινε ρε Πρόεδρε???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόεδρα Γιώργο, μπορεί να έχασες πολιτικά αλλά μπαζωσες πολύ καλά οικονομικά, μόνο πού όσα κι αν έχεις οικονομήσει απο τη τσιγκουνιά σου φτωχός θα πεθανεις και δω χαμενος εισαι.
ΑπάντησηΔιαγραφή