Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΛΕΩΝΙΔΑΣ-ΙΗΣΟΥΣ-ΚΑΙΣΑΡΑΣ, ή...ΑΝΕΝΤΙΜΟΣ και ΚΑΤΙΝΑ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ...;

ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ, ΒΟΡΙΔΗΣ-ΑΔΩΝΙΣ...!!!

Σκληρές και χλευαστικές απαντήσεις έδωσαν στον Καρατζαφέρη γιά όσα λέει περι Εφιαλτών, Ιούδων, Βρούτων, φωτιγραφίζοντας τα δύο κορυφαία πρώην στελέχη του, Βορίδη-Άδωνι, πού τον εγκατέλειψαν.

Ο Βορίδης μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ είπε:
"Υποθέτω ότι ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως Λεωνίδα, Ιησού και Καίσαρα ταυτοχρόνως."...!!!
Ο Άδωνις στον Real  μίλησε για «κατινιές και παραπολιτική» και αποκάλυψε: 
«Εγώ ρωτήθηκα από τον Παπαδήμο αν θέλω να κρατήσω το χαρτοφυλάκιό μου και είπα όχι. 
Είναι κρίμα γιατί αγαπάω το Καρατζαφέρη , να μου αποδίδει οποιαδήποτε μομφή για τις καρέκλες, είναι το λιγότερο..."ανέντιμη" στάση»....!!!
Τώρα το διαζευκτικό (ή), επάνω στο τίτλο δεν χρειαζόταν, συναθροίζονται οι χαρακτηρισμοί και χωράνε και χιλάδες άλλοι...!!!

3 σχόλια:

  1. Ενώ ο άλλος κουραμπιές (σας), ο Σαμαράς, δεν το παίζει ο ίδιος "Kαίσαρας","Λεωνίδας" κλπ εκεί μέσα στο (μασωνο)κόμμα του;
    Και άκου, Βορίδη, όταν μιλάς για Ιησού Χριστό, να είσαι προσεκτικός και να πλένεις πρώτα το βρωμόστομά σου, γιατί α) ο Αρχηγός της Πίστης ΜΑΣ και Ιδρυτής της Ορθόδοξης Εκκλησίας, δεν ΣΑΣ μοιάζει, για να Τον εξομοιώνεις με τις πολιτικές αλητείες ΟΛΩΝ ΣΑΣ, εκεί στη.... Βουλή -να μην την πω αλλιώς όπως τη λέει ΟΛΟΣ ο λαός... και β) γιατί το παράδειγμά σου ήτανβ ατυχέστατο γιατί ο Χριστός ήταν ο πιο ταπεινός άνθρωπος του κόσμου και δεν έμοιαζε κανένα από τους εγωϊσταρους ξερόλες αρχηγούς των παλιοκομμάτων σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καραμπέεεεερρρρρρρρρρρηηηηηηηηηη μου
    Τελώνη μου

    Βελόπουλέεεεεεεεεεεεεεεεε μου

    αμήν +

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aντε καλοριζικοι.Η συγγρου σας παει γαντι.μετα δε και απο την ολοημερη εργασια μια αγκαλια με εγχρωμους εφημερους εραστες στην μεγαλη λεωφορο ειναι οτι πρεπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή